Wednesday 24 September 2008

I Norge så er det værre med mafia, enn i Italia og USA. (In Norwegian).



http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=71692.new#new

johncons
Nykomling


Honnør: 1
Innlogget

Innlegg: 0


Sv: jeg sier bare...ta en titt på dette. ville konspirasjonsteorier på facebook
« Svar #62 på: I dag kl. 22:52 » Sitat Rediger

--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: Sakuraba på I dag kl. 19:33
Jeg liker stilen som erik skriver på,virker som du skriver akkurat ned det du tenker uten å moderere deg noe som helst..artig. Litt som erlend loe på en måte.. vil jeg si


Hei,

jeg prøver å skrive ting som det er.

Og grunnen til det, er at jeg ikke får noe råd eller hjelp eller informasjon, av politiet i Norge, enda jeg har overhørt, i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg er forfulgt av noe 'mafia', og ble forsøkt drept, i Larvik i 2005.

Så da er det klart for meg, at noe er galt, i Norge.

Men jeg vet ikke akkurat hva det er.

Men jeg skjønner det er en del rykter som går osv.

Så da skriver jeg ting akkurat som dem er, for jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, som skule bety at jeg skulle bli forfulgt av noe 'mafia', eller ikke få hjelp fra politiet.

Men det er mulig at politiet har mistet kontrollen, og at det er kriminelle som styrer, det er mulig.

Noen skrev om jeg hadde vært hos psykolog.

Ja, som jeg skrev tidligere i tråden, så trodde ikke onkelen min i Larvik, noe på, at jeg hadde problemer med noen kriminelle eller 'mafia', inne i Oslo.

Og insisterte, at jeg måtte gå til psykolog, i Larvik, for å få lov å jobbe og bo på gården til han og samboeren hans, i Kvelde i Larvik.

Det var der jeg ble forsøkt drept, i 2005.

Og jeg jobbet mye på gården, med å grave grøfter, rydde skog, hogge ved og sånn, men alikevel, så måtte jeg betale 500 i uka for mat.

Jeg ble boende i en slags hytte eller skjul, som nok ikke var beregnet til bolig, for det var dårlig isolert, og uten vann eller strøm, med untak at det ble lagt en skjøteledning, fra låven der.

Så det var litt sånn useriøst opplegg.

Jeg var som en slags slave der omtrent, vil jeg si.

Og onkelen min, hadde en kriminell nabo der, Thor, som jeg hørte prata med onkelen min, om noe planer for å bli kvitt meg osv.

'Dem finner alltid en grunn', overhørte jeg, at han Thor, sa til onkelen min.

For det var veldig lytt, på den gården er, på Løvås i Kvelde.

Det er langt fra riksveger og slikt.

Men men.

Men den journalen, fra psykolgen, en tysk dame ved navn Silke Gjertvang, eller noe slikt, i Larvik.

Den journalen har blitt forfalsket.

Det står at jeg er 24 år, mens jeg var ti år eldre.

Og det står at jeg bare jobbet på rimi ved siden av studier.

Mens jeg har jobbet ti år som leder i butikk, hvorav fire år som butikksjef.

Og de nevner ikke at jeg var i infanteriet, studerte i England, er i HV, og sånne ting.

Så de har kuttet vekk ti år av livet mitt.

Og de fremstiller meg, som om jeg er en kar, som alltid bare har bodd alene og drevet med data.

Og ikke hatt noe ordentlig jobb, eller noe slikt.

Så det er helt skandale, vil jeg si, at journaler, blir forfalsket på den måten, av offentlige sykehus i Norge.

De sier det er mafia i Italia og USA.

Og det har jeg også lest om i avisene.

Men det tror jeg er ingenting, sammenlignet med hvordan det er i Norge.

I Norge, så kontrollerer den her mafian, avisene og politiet, så ingenting kommer ut.

Sånn virker det som for meg.

Bare for å ta med det.

Så Italia og USA, det er der det er best, og ikke værst, når det gjelder mafia, vil jeg si.

For der kommer det i hvertfall i avisa.

Mens i Norge så kommer det ikke så langt en gang.

Det er sånn det virker for meg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).