Monday 29 September 2008

Litt av noen hilsener de har begynt med i Norge de siste åra. Men men. (In Norwegian).

Buggz



Jeg skjønner at Oslomafiaen har tatt en pause nå som det er mandag og greier, så du heller er på et spillforum for å vike fra alle motargumenter og komme med sleivspark fordi du er for evneveik til å kunne legge noe som helst bak alle utsagnene dine. Men sånn er vel det.

Fast håndtrykk

Buggz


Today, 21.08 #5893
johncons

Quote:Originally Posted by Buggz
Jeg skjønner at Oslomafiaen har tatt en pause nå som det er mandag og greier, så du heller er på et spillforum for å vike fra alle motargumenter og komme med sleivspark fordi du er for evneveik til å kunne legge noe som helst bak alle utsagnene dine. Men sånn er vel det.

Fast håndtrykk

Buggz

Ja jeg er på dette forumet, fordi dere lenket til bloggen min skjønner du.

Så det var derfor jeg dukket opp her.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


Today, 21.10 #5894
Buggz



Nei sier du det. Det begynner å bli en liten stund siden det?

Glasgow kiss

Buggz


Today, 21.13 #5895
johncons

Quote:Originally Posted by Buggz
Nei sier du det. Det begynner å bli en liten stund siden det?

Glasgow kiss

Buggz

Ja det har du nok rett i.

Men jeg har et tracking-cookie program, som jeg sjekker en gang i mellom, på bloggen min.

Og det dukker stadig opp trafikk fra dette forumet, så da blir jeg minnet på denne tråden da vet du, så da hender det at jeg tar en kikk.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


Today, 21.15 #5896
Buggz



Vi har et slikt et trackingchip i bakhuet ditt som forteller oss, hvis vi ser nederst på siden, at du til enhver tid er inne på tråden.

Colombian necktie

Buggz


Today, 21.18 #5897
johncons

Quote:Originally Posted by Buggz
Vi har et slikt et trackingchip i bakhuet ditt som forteller oss, hvis vi ser nederst på siden, at du til enhver tid er inne på tråden.

Colombian necktie

Buggz

Det er hyggelig å diskutere litt med noen landsmenn når man er i utlandet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Glasgow kiss may refer to:

Glaswegian slang for a headbutt

http://en.wikipedia.org/wiki/Glasgow_kiss

PS 2.

A Colombian necktie, also known as the Italian necktie, Sicilian necktie, Cuban necktie, and Irish Necktie, is a method of execution where the victim's throat is slashed (with a knife or other sharp object) and their tongue is pulled out through the open wound. It was a popular method of killing during the Colombian history period called La Violencia that started in 1948 after the leader Jorge Eliecer Gaitan was murdered.

The Colombian Necktie is sometimes erroneously credited as having been invented by drug kingpin Pablo Escobar, but this infamous method of killing was already present since 1950, during La Violencia in Colombia's civil war, it was performed on enemies as psychological warfare meant to scare and intimidate those who later encountered the body.[1][2]

http://en.wikipedia.org/wiki/Colombian_necktie

PS 3.

Bugz: jeg likte ikke de hilsnene dine, så du havner på bloggen.

http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=419427&posted=1#post419427

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).