Tuesday 23 September 2008

Linselus. (In Norwegian).





















johncons



 



Quote:


Frame1Hei,

altså
linselus.

Moren min, som jeg bodde hos i Larvik, sammen
med henne og søsteren min, og stefaren min, fram til
1979.

Hun var sinnsyk, sa folk i hvertfall.


da jeg flyttet til Oslo, i 1989, så ville gjerne ha et
diskre liv, og ikke ha noe liv, hvor folk kunne se meg i avisa
eller noe.

For jeg var vant til å være flau
over det her da, på ungdomsskolen og videregående
osv., at muttern plutsetlig dukka opp på ungdomsskolen
osv., og oppførte seg rart da, så jeg ble driti
ut.

Så jeg har aldri hatt noen ønske om å
være linselus.

Men det som skjedde, var at jeg i
2003, overhørte, at jeg var forfulgt av noe 'mafia', i
Oslo.

Og grunnen til at jeg leker 'linselus', som du
sier, det er at politiet, ikke gir meg noe som helst råd,
hjelp eller informasjon, om det her mafia-greiene, men bare
kødder med meg, som resten av myndighetene i Norge og
Storbritannia gjør.

Så jeg prøver å
finne ut hva som egentlig foregår, det er derfor jeg
skriver blogg.

Og også få ut hva som foregår,
sånn at folk vet det, fordi politiet og myndighetene og
media, gjør ikke jobben sin.

Med
vennlig hilsen

Erik Ribsskog







 








http://www.spillegal.no/forum/showthread.php?p=418850&posted=1#post418850

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).