Wednesday 24 September 2008

Hvordan jeg ble forsøkt drept, på gården til onkelen min, i 2005. (In Norwegian).




johncons
Nykomling


Honnør: 1
Innlogget

Innlegg: 0


Sv: jeg sier bare...ta en titt på dette. ville konspirasjonsteorier på facebook
« Svar #67 på: I dag kl. 23:50 » Sitat Rediger

--------------------------------------------------------------------------------
Sitat fra: Paven på I dag kl. 23:22
På hvilken måte ble du forsøkt drept?


Det var noen som kom til gården, da onkelen min og dama dro på MC-ferie til Danmark.

De ba meg passe hestene, men det var ikke noen hester der.

De ba meg også se opp for banditter.

Så kom det et slags jaktlag der, og de hadde folk stående ute i skogen, som jeg hørte prata om, om dem skulle skyte meg i hue eller balla.

Jeg sendte tekstmelding til en kamerat i Røyken, og til hun tyske psykologen.

Først at de skulle få en politibil dit.

Og da det ikke kom noe politibil, så sendte jeg om de kunne få en taxi dit.

Dem kunne høre at jeg trykket på tastene på mobilen, hørte jeg dem sa, så dem skjønte at jeg var der.

Men han karen som skulle skyte, turte ikke å gå inn der jeg var, bak noe kratt osv., i tilfelle jeg hadde kniv, hørte jeg han sa.

Jeg hørte folk kom fra gården, som hadde gått gjennom tinga mine, og sa dem hadde funnet brev fra Stein Erik Hagen der.

(Et brev jeg fikk da butikken jeg var sjef for på Rimi Langhus, vant Rimi Gullårer, butikkdrift-konkurranse, i 2001).

Så hørte jeg han skulle skyte, sa at da skulle han bare skyte meg i balla, siden jeg maste om taxi istedet for politi, i den neste tekstmeldingen.

Jeg hørte hva dem sa, dem ville ikke ha politi dit.

Så hørte jeg hunder, og da løp jeg til Farris og rodde til ei hytte, hvor ei dame hjalp meg å ringe taxi, og fikk forklart veien dit.

Så tok jeg taxi til Larvik, buss til Kr. Sand, og sov over på et hotell der.

Hotell Skagerak, eller noe.

Og så tok jeg ferge til Hirtshals, og leide en bil, og kjørte til Tyskland og Frankrike, og så kjørte jeg til Holland, for jeg prøvde å finne ut hva jeg skulle gjøre.

Så tok jeg fly til Liverpool, og her er jeg enda.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=71692.new#new

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).