Tuesday 30 September 2008

Mer fra spillegal.no-forumet. (In Norwegian).

Originally Posted by HaZ
Jeg er klar over at dette er SG, og at mange av dere synes det er festlig å sparke mennesker som allerede ligger nede. Det er kanskje moro her/nå, men jeg skal love dere at dere kommer til å se på saken fra en annen synsvinkel om dere selv befinner dere på psykiatrisk avdeling, som innlagt selv, eller for å besøke en nær slektning eller en kjæreste.

Derfor vil jeg oppfordre alle her inne å bare la være. Finn noe annet dere kan henge dere opp i, om dere kjeder dere så fælt.

Og til Johncons:
Som du sikkert har lagt merke til, vil du ikke møte noen forståelse her. Derfor foreslår jeg at du slutter å svare, og holder deg til å bare lese det som skrives her. Ellers ønsker jeg deg lykke til, og god bedring.

Hei,

nei jeg skjønner det, at man ikke får noe forståelse her.

Men det som er, er at det virker ikke som at det er noen som bryr seg, hvis myndighetene tuller med ens rettigheter.

Jeg skjønner at folk som ikke blir tulla med, ikke bryr seg.

Men folk har jo universalle rettigheter, som det heter.

Altså at man har rettigheter, som gjelder overalt og alltid.

Og alikevel, så sitter jeg her og lurer på hva som skjedde med rettighetene mine.

Så hva som har skjedd med disse universale rettighetene, det lurer jeg på.

Det har tydeligvis forsvunnet som dugg for solen, som det heter.

Så det er nok noe som har skjedd da.

For i gamle dager, så pleide folk å ha rettigheter, men nå for tida, så har ikke folk rettigheter.

I hvertfall ikke i praksis.

Men i teorien, i følge lover og regler osv., så har man jo rettigheter.

Så hele samfunnet er bare noe hykleriske greier, virker det som for meg.

Men jeg skjønner at det blir kjedelig å høre på at jeg skriver om det her hele tida, for folk som ikke trenger beskyttelse av sine rettigheter.

Så da får jeg heller prøve å skrive mer på bloggen enn her.

Det er sikkert like smart.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


http://spillegal.no.s8.subsys.net/forum/showthread.php?p=419586&posted=1#post419586

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).