Monday 29 September 2008

Noen vil ha det til at jeg er mental pasient. (In Norwegian).

Quote:Originally Posted by Riou
Ripsrik Skau:

Demokrati er ikke positivt, og bør aldri brukes som en eneste rette sannhet.

PS. Legg deg ikke ut med SGs eget forumtroll; du vil tape.

Demokrati er jo den styreformen som vi har i Norge da.

Og sammen med åpenhet og gjennomsiktighet i samfunnet, så vet ikke jeg om noen bedre alternativer.

Så sånn er det.

Og noen sier at jeg er mentalpasient.

Det er ikke sant.

Jeg fortalte onkelen min i Larvik, om at jeg hadde problemer i Oslo med noen kriminelle nettverk (mafia), som jeg hadde overhørt om, da jeg jobbet på Rimi i Oslo.

Jeg hadde ikke noe sted å bo da, for jeg måtte avbryte studier i England, grunnet at jeg ikke fikk studielånet, grunnet tull fra HiO og lånekassa.

Det som skjedde var at onkelen min fikk meg til å gå til psykolog, som en forutsetning for at jeg skulle få lov å bo og jobbe på gården, i Kvelde i Larvik.

Men, jeg ble utskrevet derfra, da jeg dro til England, i 2005.

Og i år, så har jeg bedt de sende meg journalen derfra, til England.

Og den er full av feil.

Psykolgen skriver at jeg var 24 år, når jeg var 34 år.

Hun skriver at jeg aldri har hatt noe glede av å spise mat, når det er så langt fra sannheten som at det kan komme.

Hun skriver at jeg bare har jobbet i Rimi ved siden av skole, men jeg har jobbet 12 år i Rimi, hvorav 10 som leder, og fire år som butikksjef.

Og hun nevner ikke ting som f.eks. at jeg har vært i infanteriet, at jeg er i HV, eller at jeg har studert i England, eller at jeg har bodd mange år i bokollektiv.

Så hun prøver å få det til å se ut som at jeg er en usosial nerd, på 24, når jeg var en mann på 34, med en ok CV osv.

Så den journalen, kan jeg ikke med min beste evne si at er noe annet enn en forfalskning.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er link til den journalen:


http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/her-var-det-mye-rart-de-sier-jeg-er-24.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).