Monday 29 September 2008

Jeg tar ikke det her for god fisk. Jeg tror ikke den familien hennes er så god, hun fikk ikke dra til de i jula, men kun i romjula mm. (N).







Google Mail - Klargöranden





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Klargöranden




















Madeleine Wallin

<madeleine.wallin@hotmail.com>







Mon, Sep 29, 2008 at 5:59 PM









To:

eribsskog@gmail.com

















Hej Erik!


 


I egenskap av Emelies syster kan jag inte längre bortse från alla de mailinlägg på din blogg som uteslutande handlar om att hon skulle vara ett slags "maffia-offer". Vad håller du på med?


 


Emelie är förbannat upprörd över att du missbrukar hennes namn på det här sättet, men för att undvika att du fortsätter kontakta henne så mailar jag till dig istället.


 


Emelie har aldrig blivit illa behandlad eller "styrd" på någon arbetsplats, varken i Sverige eller England. Dina spekulationer saknar helt substans! Är det svårt att tänka sig att en ung tjej blir sjukskriven från jobbet av en mer logisk anledning än att tjejen skulle vara styrd av någon maffia?


 


Dina konspirationsteorier skapar säkert spänning i ditt liv, men sluta upp med att blanda in människor som du inte ens känner. Du har ju inte pratat med Emelie på flera år!!! Hon mår bra, är glad, är en självständig tjej utan samröre med "maffian" -men jävligt upprörd över dina blogginlägg!


 


Avslutningsvis vill jag säga att UD, ambassaderna och polisen är underrättade om att Emelie mår bra (av henne själv). Så vad sägs om att lägga din energi på något mer givande?


 


Emelie har både vänner och familj som pratar med henne dagligen och VET att hon är okej! Tack ändå för din oro och omtanke.


 


Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!


 


Med vänlig hälsning,


Madeleine, Emelies syster


 


Ps. Och nej, JAG är INTE med i maffian.


Kolla på video med dina Messenger-polare! Messenger TV















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).