Monday 29 September 2008

E-post til City Self-Storage. (In Norwegian).







Google Mail - Lagring





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Lagring




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Mon, Sep 29, 2008 at 9:59 AM









To:

City Self-Storage Colosseum <Colosseum@cityselfstorage.com>













Hei,





det høres bra ut!





Hvordan vet dere det forresten, at ingen har vært der og tulla med


tingene, mener jeg.





Ettersom faren min nevnte det her.





Med vennlig hilsen





Erik Ribsskog





2008/9/29 City Self-Storage Colosseum <Colosseum@cityselfstorage.com>:


> Ok. Uniformen fra HV er fortsatt på lageret.


>


> -----Original Message-----


> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


> Sent: Monday, September 29, 2008 10:36 AM


> To: City Self-Storage Colosseum


> Subject: Re: Lagring


>


> Hei,


>


> ja jeg har problemer med at jeg har overhørt, at jeg er forfulgt av


> noe kriminelle nettverk (mafia), i Oslo/Norge, og


> politiet nekter å gi meg hjelp, og de og myndighetene har tullet med


> meg siden 2005.


>


> Så derfor skriver jeg om problemene på blogg, i håp om at noen skal


> legge merke til hva som foregår.


>


> Faren min, fortalte meg, at politiet i Oslo, hadde sagt til søstra mi,


> at uniformsjakka mi fra HV, var hos dem.


>


> Men det var vel bare noe røverhistorie, eller noe, det da.


>


> Jeg er som dere sikkert skjønner i en spesiellt vanskelig situasjon


> nå, iom. at all denne tullingen, fra


> myndighetene, når jeg prøver å få rettighetene min, ta mye tid, å


> prøve å stå opp mot.


>


> Men jeg skal prøve å jobbe så mye som mulig, og tar kontakt med dere,


> og kontakter dere når jeg får den


> neste lønnsjekken, i neste måned, og så skal jeg sende noen mer penger.


>


> For de HV-tingene, vil jeg helst ikke at noen rører, for det er nok


> sånn som ingen andre enn meg eller HV,


> burde tulle for mye med.


>


> Så da beklager jeg igjen forsinkelsen, og takker igjen for hjelpen og


> forståelsen for disse problemene!


>


> Med vennlig hilsen


>


> Erik Ribsskog


>


> On Mon, Sep 29, 2008 at 9:06 AM, City Self-Storage Colosseum


> <Colosseum@cityselfstorage.com> wrote:


>> Hei!


>>


>> Da vi har lagt merke til at du legger ut våre mailer på internett, vil vi helst la være å holde kontakten over mail, men du er hjertelig velkommen til å ringe oss om du ønsker informasjon. Sakene ligger fortsatt på lager, og vi venter på mer informasjon om dine innbetalinger.


>>


>>


>>


>>


>















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).