Sunday 18 May 2008

E-mail to Blogger, 18/5/08.







Google Mail - Hate-blogg.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Hate-blogg.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Sun, May 18, 2008 at 7:48 PM









To:

support@blogger.com













Hi,


 


I'm a bit tired of that you aren't answering my e-mails.


 


I'm going to contact the American police-autorothies, if you aren't answering me back on this e-mail now.


 


Hope this is alright!


 


Yours sincerely,


 


Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Apr 22, 2008 5:20 AM


Subject: Re: Hate-blogg.
To: Blogger Help <support@blogger.com>

 


Hi,


 


I can't see that I have recieved a reply to this e-mail.



The blog contains very serious and sick personal-attacks on me as a person, and even the url, translates


to 'insane Ribsskog'.


 


So I don't understand how you can just ignore this.


 


Yours sincerely,



Erik Ribsskog

 




On 4/21/08, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:



Hi,


 


now the person is insinuating that I am a pedophile.


 


I want to know who this person is.


 


Yours sincerely,



Erik Ribsskog

 




On 4/20/08, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:



Hi,


 


someone has startet a blogger-blog, which is dedicated to writing to writing abuse against me, as a privat-person.


 


I was wondering if you could please have a look at this.



The url is: http://galeribsskog.blogspot.com/ (It translates to: insane Ribsskog.blogspot.com).


 


Thanks in advance for the help!



Yours sincerely,



Erik Ribsskog

















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).