Saturday 10 May 2008

Google Mail - Til Fylkesmannen, Oppdatering. (In Norwegian).

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Til Fylkesmannen, Oppdatering.



 

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sun, May 11, 2008 at 1:42 AM

To: postmottak@fmoa.no

  

Hei,

 

 

jeg viser til klage på medarlbeider hos dere, sendt 1. april, i år, med purring 17. april, (som jeg ikke har mottatt

noe svar på fra dere), og sender med dette en oppdatering til søknaden min om fri rettshjelp.

Det er snakk om en klage på Kripos, som ikke ble tatt til følge av Spesialenheten og Riksadvokaten.

 

 

Men det ble informert, at jeg har anledning, til å ta dette opp i en rettsak.

 

 

Og det ønsker jeg å gjøre, siden jeg synes avgjørelsen, om å henlegge klagen, var uforståelig/feilaktig, siden

jeg synes at feilene fra Kripos sin side, var såpass alvorlige, at jeg synes det var uansvarlig av Spesialenheten

og Riksadvokaten, å bare henlegge klagen uten videre.

Jeg sender med kopi av brev fra Spesialenheten og Riksadvokaten, angående henleggelsen, og jeg kommer

også til å videresende en e-post, som inneholder klagen på Kripos, som ble sendt Spesialenheten i april i fjor.

 

 

Håper dette er i orden, og at jeg snart hører noe mer fra dere!

 

 

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

 

 

2 attachments

scan0003.gif

96K

scan0004.gif

243K

  

 

 

Inserted from <http://mail.google.com/mail/?ui=1&ik=e5ac4dfab9&view=pt&search=sent&qt=&ww=1259&msg=119d56dd968ed02f&zx=4mg2hx-cb587z>













No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).