Sunday 4 May 2008

Kripos. (In Norwegian).

Jeg dreiv å tenkte litt tilbake her i går.

I halvsøvne osv.

Og da tenkte jeg på en episode, da jeg bodde i Mandeville St., i 2005.

På høsten 2005, det må vel ha vært i noe sånt som oktober eller november 2005.

Noe sånt.

Når jeg da ringte Kripos, fra Mandeville St. på en fridag.

Så fikk jeg prate med en dame.

Jeg lurer på om det kan ha vært hun Solveig Skaret, eller noe.

Så prata hun med en kar, som var i samme rommet/kontoret da.

Og jeg lurer på om det kan ha vært han jeg prata med, i begynnelsen av august 2005, da jeg ringte fra mobilen, når jeg bodde på hostellet der.

Og som presenterte seg som sjefen for organisert kriminalitet.

Og som sa at han skulle få noen til å ringe meg tilbake.

Men ingen ringte.

Jeg lurer på om det kan ha vært han som jeg hørte hun Skaret, eller hvem dame der det var igjen, prate med.

Og da sa dem noe sånt, som at han ringer nå.

At dem altså visste hvem jeg var.

Jeg hørte dem viske seg i mellom, mens jeg venta på å få prate med noen der om det som hadde skjedd osv. da.

Så det kom jeg på nå.

At det var sånn, at dem visste godt hvem jeg var der.

Siden dem bare sa han.

Og så visste han karen der hvem jeg var.

Så at dem må ha visst hva som foregikk.

Det er jo ganske klart.

For når jeg ringte i fjor.

Så lot dem som at dem ikke visste noenting.

Men det er klart, at dette må ha vært sånn dem må ha prata om, seg i mellom.

Som jeg skjønte det, når jeg ringte dem i 2005.

Så det dem sier nå, i fjor da, at jeg må ringe til arkivet osv., for å se om dem har fått e-postene jeg sendte i 2006.

Det må bare være noe lureri fra dem.

Dem driver å juger om at dem ikke skjønner hvilke e-poster jeg prater om osv.

Så det er tydelig at dem folka her ikke er til å stole på.

Så det vil jeg gjerne advare litt mot, at de her Kripos-folka, dem er nok ikke så pålitelige at det gjør noe.

Så det er kanskje like greit å ikke ha noe med dem å gjøre.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).