Sunday 18 May 2008

Hva er galt med media? (In Norwegian).



Hvis man søker på 'illuminati', på Google, så kommer det opp, 6,650,000 treff. Over 6 millioner treff.
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=illuminati&meta=

Hvis man søker på 'new world order', på Google, så kommer det opp 70,100,000 treff. Over 70 millioner treff.

http://www.google.co.uk/search?hl=en&safe=off&q=new+world+order&meta=

(Her fant jeg blant annet en link nå, som står på førstesida på Google over når man søker på 'New world order':

New World Order Definition
Introduction
The following article is extracted from an excellent analysis of the New World Order by author Ken Adachi which can be found at educate-yourself.org.

The term New World Order (NWO) has been used by numerous politicians through the ages, and is a generic term used to refer to a worldwide conspiracy being orchestrated by an extremely powerful and influential group of genetically-related individuals (at least at the highest echelons) which include many of the world's wealthiest people, top political leaders, and corporate elite, as well as members of the so-called Black Nobility of Europe (dominated by the British Crown) whose goal is to create a One World (fascist) Government, stripped of nationalistic and regional boundaries, that is obedient to their agenda.

Listen to the Zionist* banker, Paul Warburg:

"We will have a world government whether you like it or not. The only question is whether that government will be achieved by conquest or consent." (February 17, 1950, as he testified before the US Senate).

Their intention is to effect complete and total control over every human being on the planet and to dramatically reduce the world's population by two thirds. While the name New World Order is the term most frequently used today to loosely refer to anyone involved in this conspiracy, the study of exactly who makes up this group is a complex and intricate one. For further research sources, please see the side bar on the left.


http://www.threeworldwars.com/new-world-order.htm

Jeg har også lest, at disse New World Order folka, eller om det var Illuminati folka, om det er det samme.

At disse kontrollerer stort sett hver eneste etterettningsorganisasjon, på jorden, og politi, og mafia osv.

Jeg lurer på om det er disse folka jeg har etter meg, sånn at hvis man ikke blir tulla med av noe mafia, så blir man tulla med av politiet, og egentlig er det samme greia.

Jeg kan ikke si det helt sikkert, men jeg mistenker at det er sånn.

Men dette skulle egentlig være om media, så jeg får gå videre).

Altså, man finner over 76 millioner treff på Google, på 'New World Order', og 'Illuminati'.

Er alt dette tull?

Hvis man ser på TV, leser avisa, eller hører på radio, hvor mye får man høre om 'New World Order', og 'Illuminati', da?

Ingenting!

Er dette tilfeldig?

Eller er det slik som det står over, at vi har en 'One World Goverment', og at disse samarbeider med storkapitalen, vi så en bankeier/finanseier/plutokrat (bankier, står det ovenfor), uttale seg, i 1950, til det amerikanske senatet, å si, at dere får en One World Government, enten frivillig, eller med tvang.

Så storkapitalen, er med.

Og hvem eier TV-selskaper, aviser, og radio-kanaler, det er vel ofte stor-kapitalen.

Selskaper som NRK og BBC, er jo eiet av staten da.

Men staten, har i hvertfall jeg vært nok borti, til å vite at det er en slags mafia også.

Så myndighetene er vel også med da.

For man kan jo ikke finne et kvekk om disse temaene, i vanlige aviser, på tv, eller på radio.

Og det har jo skjedd oppkjøp av lokalaviser osv., de senere årene, i hvertfall i Norge.

Og avisene har blitt samlet under tre paraplyer/eiere.

- Schibsted, som eier Aftenposten og VG.

- A-pressen, som eier alle de sosialdemokratiske avisene.

- Orkla, som eide en stor gruppe aviser, men som har solgt disse til en britisk eier nå.

(Orkla har jeg funnet en del rare ting med, når det gjelder deres veldig kjente Grandiosa-pizza, som det kanskje ikke er så populært å skrive om, siden Grandiosa er så populær.

http://nb.xiandos.info/Pizza_Grandiosa).

Og TV2, f.eks., er jo kontrollert av LO.

Det er jo en del av arbeiderbevegelsen, på samme måte som at arbeiderparitet, er en del av arbeiderbevelgelsen.

Og Arbeiderpartiet, har jo nettopp Erna Solberg i Høyre, kritisert, for å ha lite maktspredning, i det norske samfunnet, og lite respekt for enkeltpersoners universale rettigheter.

De bygger opp til et elite-samfunn.

Hvor de, i den nye eliten, ofte i Oslo, går på private sykehus, private skoler osv.

Så hva skjer med de vanlige sykehusene, og de vanlige skolene?

Jo de forfaller.

Så her er det snakk om grisene i Orwells Animal Farm, at noen dyr er likere enn andre.

Det er den nye eliten i Norge, de går for å være sosialdemokratiske, eller sosialistiske, men de er som grisene i Animal Farm, at de er likere enn de andre.

Men tilbake til media.

Vi har sett, at avisene, de har blitt kjøpt opp, og samlet i hos tre store eiere, i hovedsak.

Det samme har foregått i andre land, som f.eks. Storbritannia.

Her husker jeg fra 80-tallet, at det var to rike folk, som kjøpte opp nesten alle avisene, og det var Murdoch og Maxwell.

Den ene av dem, døde på en veldig rar måte, på seilbåten sin.

Denne New World Order agendaen, de må vel ha noe uoffisiellt maktapparat, og terrorstyrker, eller hva man skal kalle det.

De bruker vel kanskje politiet, og de kontrollerte mafia osv, leste jeg, og dette Illuminati greiene, er kanskje noe mafia-greier og.

Kan dette, at han Maxwell, plutselig dukket opp død, på seilbåten sin, ha vært noe New World Order attentat for eksempel?

Det var bare noe jeg kom på nå.

Skal jeg se om jeg finner en link til dette, at han dukket opp død på seilbåten, en gang på 90-tallet, var det vel.

Maxwell mysteriously drowned in 1991 after apparently falling from his luxury yacht. The official verdict was accidental drowning but there was speculation that he may have committed suicide or even been murdered. After his death it was revealed that Maxwell had stolen millions of pounds from his employees' pension funds to finance his business empire.

http://uk.movies.yahoo.com/29062006/5/hollywood-takes-media-mogul-maxwell-s-story-0.html

Ja, jeg skal ikke påstå, nøyaktig hva som har skjedd her.

Men at noe rart kan ha foregått, det vil jeg ikke se bort fra.

Siden, at den ene dagen, så var han en av de mest omtalte og mektigste personer, i Storbritannia, siden han alltid var i nyheten, pga. 'krigen' mot Murdoch, om a bli den som vant konkuransen om avis-markedet.

Og den neste dagen, så står det plutselig i alle avisene at han er funnet død under uklare omstendigher.

Så om dette kan ha noe med konkurransesituasjonen på avismarkedet å gjøre, at han ble funnet død, det er vel heller ikke umulig.

De britiske avisene, virker i hvertfall gjennomkorrupte nå, når man ser på f.eks. Martine-saken, hvor alle de britiske avisene, vil ha det til at hun var en 'socialite', og lure de britiske avisleserene til å tro at hun var en sositet, i Norge, når hun var en vanlig norsk jente.

Så om det er en New World Order agenda, ute å lurer, i forbindelse med denne saken.

Når jeg jobba på Microsoft sin skandinaviske produktaktivering over telefon, i Liverpool.

(Dette er ikke noen fancy bra betalt jobb, hvis noen tror det, siden man jobber indirekte for Microsoft, gjennom firmaet Arvato Services Ltd.

Man tjener kun ca. £5 i timen i denne jobben, ca. 50 kroner timer, for å aktivere windows over telefon).

Og her virket det som at nordiske damer, ble utnyttet av noe lokal mob osv.

Det kunne i hvertfall virke sånn for meg, jeg har ikke klart å få noen klarhet i det.

Så om nordiske damer blir utnyttet, ved at de blir oppmuntret til å studere og jobbe i utlandet, som del av en New World Order agenda?

Og at det er dette britiske aviser prøver å dekke over i Martine-saken?

Jeg skal ikke si det sikkert at det er sånn, men jeg vil ikke se helt bort fra det.

Og da mener jeg at det riktigste er, å nevne muligheten.

Man ser også reklamer på nettavisene, som 'Ut å reise, bruk musa'.

Så om det er en New World Order agenda, som gir nordiske jenter, jorden rundt biletter billige osv., for at de skal få bruke musa og komme seg ut å reise.

Alle vet jo at nordiske jenter er kjent for å være veldig pene.

Og staten setter de jo på prevansjons-program, det er gratis p-piller til alle unge norske jenter, de trenger bare snakke med helsesøster, og nå skal aldersgrensen økes, for hvor lenge de kan få p-piller gratis, nå er det vel fra de er rundt 14 til 18, eller noe, og det skal vel bli fra de er ca. 14 til en del år opp i 20-åra nå da.

Slike tema er kanskje ikke så populært å ta opp, men det kan virke som at det er noe organisert lureri på gang.

F.eks. da jeg var på språkreise i Weymouth, sommeren 85, da var jeg og en kamerat, Sevland fra Svelvik, og spilte fotball.

Så dukker det opp to norske jenter i 16-17 års alderen, som går tur med en britisk mann, og ungen hans, var det kanskje. Og som er på språkreise da.

Og de forklarte at de måtte ta oppvasken, og gjøre alt mulig husarbeid, og være nesten som konene hans da.

Og det sa dem til vårs, som var nettopp ferdig med 9. klasse.

Så vi var vel 15-16 år da.

Men hvorfor sa dem ikke fra til lærerene på skolen osv.

Ikke lett å svare på, men noe var det vel.

Men nå skrev jeg meg litt bort her.

Men, jeg lurer på om media, er under kontroll av noen, siden de ikke skriver et kvekk, om 'New World Order', og 'Illuminati', enda det finnes over 70 millioner nettsider, om disse temaene.

Kan det være, at det er en mafia, eller noe, som media er redde for?

Er alle redaktørene, under kontroll, av en New World Order agenda, med en verdensregjering, som vi finner referert til ovenfor?

Ikke vet jeg, hva som foregår nøyaktig, men at noe foregår, det vil jeg nok si at jeg synes det virker som.

Så får vi se om det vil dukke opp noe klarhet rundt disse temaene i fremtiden.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog






No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).