Monday 26 May 2008

E-post til Rahel, 26. mai 2008. (In Norwegian).

Frame1

Close window Print

Hei Rahel

From: Erik Ribsskog (eribsskog@hotmail.com)

Sent: 26 May 2008 10:43:48

To: rahel.savoldelli@web.de



Jeg sendte deg en melding på Facebook, men du sa jo at du hadde så treg computer, så du brukte oftest hotmail.

Det var angående, du ga meg jo e-post adressen til Ellen.

Og jeg ringte og snakket med Diderik, som skrev ned telefonnummeret mitt.

Men, Ellen og Diderik, har jo roret bort telefonnummeret mitt, de mistet det samme dagen som Diderik skrev det ned,
skjønte jeg.

Og Eller svarer ikke på e-post.

Vet du noe om hva som foregår eller?

Hvordan kan de miste telefonnummeret samme dagen de skriver det opp?

Med vennlig hilsen

Erik

Get Started!



No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).