Saturday 24 May 2008

Er det noe muslimsk verdensomspennende mafia? (In Norwegian).

Jeg var på Tesco i går, og kjøpte noe mat, jeg har bare noen mynter her nå, jeg får lønnsjekken til uka, men jeg har noe kreditt hos et pantelånsfirma, i sentrum, som er over hele Storbritannia, som heter H & T.

Jeg tror sånne pantelånsfirma er mer stuerene i England enn i Norge, de folka som jobber der er i hvertfall hyggelige.

Jeg ser de aveterer etter folk, men jeg vet ikke om jeg skal søke, siden det ser vel ikke så bra ut på CV-en i Norge, å ha jobbet på et pantelånsfirma, selv om det er over hele England osv.

Men men.

I Liverpool, så åpner snart et av Europas største kjøpesentre, midt i Liverpool sentrum, som heter noe med Paradise.

Det var der bussstasjonen lå før, men den rev de ned, og bygde en litt grimmere en, utendørs, litt lengre øst, blir det vel.

Men det senteret åpner i slutten av måneden da.

Og det har foregått veldig mye byggearbeid i Liverpool, de siste par årene.

Ekstremt mye, vil man vel kanskje kunne si.

Det er som om hele byen blir bygget om på en gang, for å overdrive litt, men det kan i hvertfall nesten virke sånn til tider.

Så det er vel steder hvor det er vanskeligere å finne jobb for tiden, ville jeg gjette.

Men jeg jobber som Company Researcher, hjemmenfra, og da får jeg planlegge dagen min selv osv., og det synes jeg er ganske greit, så jeg får se om hvor mye jobb de har osv.

Vi får se.

Men hva skulle jeg skrive.

Jo jeg hadde noen mynter da, igjen.

Jeg får gå og skrive en sjekk hos det pantelånsfirma i dag, så får jeg noen penger, som jeg må betale om en måned osv.

Det er sånn forskuddslån, på lønn, som jeg har fått kreditt på der da.

De siste månedene, så har jeg jo drevet minst like mye, med å prøve å få rettighetene mine, fra myndighetene, med å skrive til alle mulige etater, og skrive blogg, og opprette websted osv.

Så det har nok gått litt utover jobben og lønninger osv.

Men vi får se om jeg klarer å få organisert alt arbeidet bedre, så jeg får tid til alt.

Jeg prøvde å regne sånn at jeg hadde £2 igjen til en Big Mac, på Tesco, så jeg kjøpte brød som var prisa ned.

Men hu dama slo selvfølgelig full pris, så jeg måtte kjøpe to hamburgere, a 79 pence, var det vel, istedet for Big Mac.

Men sånn er det.

Men da, når jeg stod i køen der, på McDonalds, i Church St., eller om det er Lord St., gata skifter navn rundt der McDonalds er.

Det er hovedgaten i Liverpool, eller the High Street, som de sier i England.

Så så jeg plutselig, at en pakistansk jente, eller noe, kanskje 17-18 år, eller noe, kikka på meg, fra bak der de lagde burgerene.

Alstå gjennom der de plasserer burgerne når de er ferdige da, det er liksom en slags luke der, som hun kikka på meg gjennom da.

Det virka som om hun gjenkjente meg, på hvordan hun så på meg på.

Jeg hadde jo noen problemer, med en muslimsk dame, Songül, da jeg jobbet på Rimi Bjørndal, i 2003, uten at jeg kan si at jeg har gjort noe galt.

Og da jeg jobbet på Arvato, i Liverpool, i 2006, så var det en Somalisk dansk/britisk dame der, som het Nina, som begynte å si til meg, for å liksom skremme meg, synes jeg det virka som, at tyrkere var sinna osv.

Siden hun Songül var fra Tyrkia da, selv om hun var kurder.

Jeg fikk inntrykk av at det var derfor hun Nina, sommeren 2006, etter at hun hadde vært i USA vel, gjorde et poeng av, at tyrkere var sinte.

At det kan ha vært pga. problemene på Rimi Bjørndal i 2003.

Og, om det, at hun pakistanske jenta, var hun vel, i går, kjente meg igjen, på McDonalds.

Og det tullet som var, da jeg ble jaget rundt i Europa, i 2005, selv om jeg egentlig aldri helt skjønte hva det var, annet enn, at jeg overhørte mye rart som ble sagt hele tiden.

Og jeg så jo noen albanere, var det vel, i Paris, osv, når jeg skulle ta toget til Berlin, ved påsketider i 2005.

Og også på Schipol flyplass i Nederland, i juli 2005.

Så om det er en verdensomspennende muslimsk mafia, som man kan ende opp med å bli forfulgt av, hvis det blir en misforståelse, på jobben, hvis man jobber på Rimi, f.eks. i bydeler i Oslo, som f.eks. Bjørndal, eller Holmlia da, for å ta et annet eksempel.

Jeg skal ikke si det hundre prosent sikkert at det er sånn.

Men det begynner å bli 99 prosent sikkert.

Så det er vel kanskje på sin plass, å rope et lite varsku her, om at det kan være en sånn verdensomspennende muslimsk mafia, som driver å forfølger folk.

Jeg har også hørt det, litt tidligere i år, da jeg var på St. John senteret her i byen, og kjøpte noe burger osv., at noen, som spionerte på meg, noen briter da, politi eller lokal mob eller noe, hva vet jeg, sa, 'why does the muslims want this guy'.

Så det begynner vel å bli hundre prosent sikkert her.

Men jeg lurer på om ikke muslimene bør være litt forsiktige i såfall.

Jeg vet ikke hvor mange flere ting, som folk i vesten tåler nå, etter det som har skjedd tidligere, med han Van Gogh, i Nederland, f.eks.

Jeg vet ikke om begeret snart begynner å bli fylt opp.

Det er mulig jeg tar feil, men jeg lurer på om kanskje Europa har fått nok, og at Europa ikke tåler en ny sak ala Van Gogh f.eks., hvis det her blir kjent, hva som egentlig foregår.

Og politiet prøver å dekke over hva som foregår, så det er mulig at dette, at en muslimsk verdensomspennende mafia, terroriserer Europa, er del av f.eks. en New World Order agenda.

Som går på, at det skal være en elite, og så skal resten være mer eller mindre slaver.

På et globalt nivå.

Jeg synes det er mye som kan tyde i den retningen for tiden, men jeg etterlyser litt åpenhet om dette fra myndighetene og media.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).