Monday 19 May 2008

Problemer med menneskeofring og misbruk fra satanister/Bohemian Groove, reelt eller ikke? (In Norwegian).

0

anbefalinger

Bra!

Det er skrevet bøker om dette problemer i USA.

Skrevet av cons 19.05.2008 kl. 16:33

Det er skrevet bøker, om at det finnes en organisasjon, som heter Bohemian Groove, hvor president Bush og andre flere ledende politikere har deltatt.

http://www.savethemales.ca/000683.html

Jeg har også lest om at de bruker 'Mind Control', for å programere slaver osv., til å utvikle to personligheter, for å lettere skule misbruk, mener jeg grunnen var.

De som er med i den klubben, Bohemian Groove, de har et sånt ugletegn, som Bush og Clinton og Prins William, m.fl., har blitt sett bruke.

Skal jeg se om jeg finner noen linker:

http://www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/Wicca%20&%20Witchcraft/bohemian_grove_exposed.htm

I den linken ovenfor, ser man både Clinton og Bush gjøre det ugle-tegnet, eller satan-tegnet.

Jeg har også sett et bilde av Bush, når han gjør det tegnet, sammen med Dronning Elisabeth.

Skal jeg se om jeg finner Prins William:

http://www.laverdaduniversal.org/candidates.html

I linken over, kan man se det.

Jeg har også blitt trakasert selv, av personer som har brukt dette tegnet, og New World Ordet logoen, som avatarer, på nettet.

Skal jeg se om jeg finner linker til det, for det kan jo være med å vise, at det er noe som foregår:

http://nb.xiandos.info/The_New_World_Order#New_World_Order_aktive_p.C3.A5_Veggavisen.3F

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/blog-post_5320.html

Og hvis man søker på 'Bohemian Groove', på Google, så får man 62.300 treff.

Så om alt dette bare er tull?

Eller om det er noe sannhet bak det?

Det virker jo litt rart, at verdensledere skal fly rundt å vise et sånt ugle/satantegn, i hytt og pine da.

Og en annen ting jeg tenkte på, fra 1998 vel.

Er President Clinton, som han var da.

Han hadde en så rar unnskyldning, for at 'I did not have sex with that woman'.

Så om det er noe lureri med disse folka?

Det er vel noe som foregår, må man vel tro, når presidenter og prinser viser sånne tegn, og folk bruker sånne avatarer.

Men nøyaktig hva som foregår, det skal jeg ikke uttale meg om.

Men det er jo skrevet bøker om dette, og de ugle/satan-tegnene fra presidentene, og avatarene fra facebook og veggavisen-brukerne.

(Jeg har blitt utsatt for mind-control operasjoner på både Facebook og veggavisen, se link til blogg fra website www.johncons.com.

Mind-control operasjon, vil si street theater/group stalking, som er en slags mind control operasjon, søk på google f.eks., eller jeg kan finne link:

http://xiandos.info/Surveillance,_Psychotronics_and_(Gang-)Stalking_Operations)

Og bruken av New World Order, og Bohemian Groove avatarer, tolker jeg i forbindelse med disse organiserte trakasserings aksjonene, dvs. street theater/group stalking operasjoner.

Så at det er noe som foregår, det synes jeg virker klart.

Nøyaktig hva som foregår, det skal jeg ikke si for sikkert.

Men det er vel på plass å rope et lite varsko.

Så får folk heller lese linkene og dømme selv.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/05/19/535612.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).