Sunday 11 May 2008

Etter at jeg sendte denne e-posten, så har jeg ikke hørt noe mer fra tanta mi, Ellen. (In Norwegian).

RE: AW: RE: tlf‏
From: Erik Ribsskog (eribsskog@hotmail.com)
Sent: 07 May 2008 15:00:33
To: ripsen@bluewin.ch

Hei,

så man skal lukke øynene for problemene, og late som at ikke noe er galt, er det det du mener?

Jeg hadde egentlig tenkt å ringe deg, angående noe problemer, i familien, som jeg har prata med
Ingeborg og Rahel om.

For å ta det her på e-post, det tror jeg kanskje er litt lite hensiktsmessig.

Men du har jo mista telefonnummeret mitt, skjønte jeg, og nå skulle du til Irland?

Så jeg vet ikke helt om jeg skal ringe når du er tilbake fra Irland, eller når det passer?

Med vennlig hilsen

Erik

> Date: Wed, 7 May 2008 07:30:39 +0000
> From: ripsen@bluewin.ch
> To: eribsskog@hotmail.com
> Subject: AW: RE: tlf
>
> hei. kikkei på den siden din. hva er det som opptar deg. hvorfor gjør du ikke , kommer du deg ikke ut av dette ? kom
> hjem.livet går,erik, det er om å gjøre å bruke det til noe gledelig, ikke bare rote med fortiden. pia er lei seg når vi
> snakker om deg. tro meg, det hjelper ikke bare å rote i foryiden, nuet, nå, er viktig. løp en tu, spis en is, ikke rot
> med andre folk på internett, det hjelper hverken deg eller dem. har hørt at faren din vil besøke deg. håper han gjør
> det. at dere får noe hyggelig tid sammen.gi nå faen i kongehuset og sovjet,de gir faen i deg. du mp finne ut av hva DU
> VIL BRUKE LIVET DITT TIL. NOE KONSTRUKTIVT HÅPER JEG. DU SOM ER SÅ KLOK, ERIK, KOM DEG UT AV ROTET, MAKE A LIFE, GJØR
> NOEN LYKKELIG, SÅ BLIR DU LYKKELIG SELV. GJØR NOEN ULYKELIG, SÅ VIRKER DET TILBAKE PÅ DEG. DET HAR JEG LÆRT AV LIVET.
> KJÆLIG HILSEN E
> ----Ursprüngliche Nachricht----
> Von: eribsskog@hotmail.com
> Datum: 07.05.2008 00:06
> An:
> Betreff: RE: tlf
>
>
> Hei Ellen,
>
> jeg har staret en egen webside nå, for jeg blir tullet med av offentlig forvaltning i Norge.
>
> www.johncons.com
>
> Det var noe mer jeg skulle ha pratet med deg om og.
>
> Men jeg får heller ringe senere anledning, når du ikke er på ferie osv.
>
> Vi får se.
>
> Ha det fint i Irland!
>
> Med vennlig hilsen
>
> Erik> Date: Tue, 6 May 2008 20:03:32 +0000> From: ripsen@bluewin.ch> To: eribsskog@hotmail.com> Subject: tlf> > hei
> erik. hørte du hadde ringt. nummeret ble vekk. kommer du til norge.? har skjønt at du jobber med data. bare det > ikke
> blir for ensomt for degl jeg reiser til dublin i motgem, treffer rahel og babyen hennes der, gleder meg.håper du > har
> det godt erik. ha det, ellen
> _________________________________________________________________
> Be a Hero and Win with Iron Man
> http://clk.atdmt.com/UKM/go/msnnkmgl0010000009ukm/direct/01/
>
>

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).