Wednesday 21 May 2008

Wikiquote: Tazte priv/Lena fra Døden på Oslo S. (In Norwegian).

Lena fra Døden på Oslo S

[rediger] Om politikk
Fy fader, jeg hater politikerforakt!
Jeg stemmer Venstre, for Venstre er jo de små og mellomstore bedriftenes parti, og jeg, Lena, er en liten eller mellomstor bedrift avhengig av hvor mange liggeturer jeg får.
Frihet under ansvar? For et jævla dustete opplegg.

[rediger] Om jøder
Skjønner du ikke at jødene styrer Norge? Faen ta dem, jævla sionister ass!
Hvis bare jødene setter alle klutene til, de jævla jødeklutene sine, fy faen
Hvorfor tror du Haakon Magnus har så krum nese? Hvorfor tror du Jens Stoltenberg egentlig heter Jens Schtoltzenbürg? Hvorfor tror du at stortingspresident Jørgen Kosmo, hvis du bare bytter om på bokstavene, så får du jøden Kosmo? Bytta ut r og g med en d der hvis du er interessert i å høre på.

[rediger] Diverse
Fy faen du er så jævla frekk! Men du treffer spikern på hodet.
Hodet ditt vokser opp og ned og mikrofonen ser ut som et snyteskaft, din gris! Nå tror jeg vi må runde av dette intervjuet fort som faen Bård.
Hadet bra du og, trehoda troll med børstemark ut av nesa!
Jeg digger deg! Jeg hater deg... Jeg er likegyldig til deg.
Jeg skulle ønske folk ville ha meg for den jeg er, ikke bare for det jeg har mellom beina... Vet du hva jeg har mellom beina? En piercing det har gått verk i!
Hadet på badet din gamle sjokolade! Merkelig uttrykk egentlig... Ser deg i kveld gamle karamell!


http://no.wikiquote.org/wiki/Tazte_priv

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).