Wednesday 21 May 2008

Lena fra Døden på Oslo S., kommenterer om omgangstonen i det moderne Norge. (In Norwegian).


















http://www.youtube.com/watch?v=GoWCTRL7EGI

Her hører vi Lena fra Døden på Oslo S., forteller om omgangstonen i Norge:

Faen så uhøflige folk har blitt.

Det er slutt på høflige fraser.

Alle skal si akkurat hva de mener.

Samfunnet har blitt uformelt, joda.

Men samtidig har vi ikke mistet noe på veien?

Faen, er det rart folk setter seg overdoser når høflighetsfrasene har blitt toatelt fraværende?

Fy faen!

Politikerne hva gjør de?


Nå sier jo folk at jeg må huske å ta medisinene mine osv., men jeg lurer på om ikke Eia, vet et par ting, om hva som foregår, og synes det er artig, å vitse om dette, som en slags meta-humor, i programmene sine på radio og TV?

F.eks, så prater han jo om Jahve, i forbindelse med noe nattverd her, som vel går på det greiene, som Dagbladet skrev om, med Bohemian Groove, og Illuminati osv.:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/05/problemer-med-menneskeofring-og-misbruk.html

Og en del andre ting han prater om, jeg lurer på om han er 'in the know', angående noen New World Order agendaer som foregår i Norge osv., og liker å vitse med det, som en slags meta-humor, jeg har også synes det kan virke sånn med Jarle i Åpen Post osv., også.

Men nå sier jo folk på Dagbladets kommentarfunksjon, at jeg må huske å ta medisinene mine, så da tar jeg sikkert feil da.

Men da er vi tilbake til omgangstonen, og den synes jeg er mye bedre i England, enn i Norge, så sånn sett, så trives jeg mye bedre i England, enn f.eks. i Oslo.

Det er bare sånn jeg oppfatter det privat.

Men det betyr jo ikke at det er sånn, andre kan jo mene at det er motsatt, at omganstonen er mye høfligere og bedre i Oslo.

Det er mulig.

Men dette her er jo min blogg, så da får jeg skrive hva jeg mener her da.

Så får man håpe at det er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Når Eia mobber Elg, mobber han egentlig Tufte Johansen da, lurer jeg på.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).