Monday 19 May 2008

E-post til Amnesty. 19. mai 2008. (In Norwegian).







Google Mail - Problemer med mangel på hjelp fra myndighetene.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Problemer med mangel på hjelp fra myndighetene.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Mon, May 19, 2008 at 1:58 PM









To:

jegenes@amnesty.no













Hei,


 


jeg ringte Amnesty Norge i dag, og fikk svar at det var du som var overordnede for organisasjonskonsulenten.


 


For her har det vært snakk om en misforståelse.



Jeg har hatt noen problemer, som gjorde at jeg bl.a. måtte flykte fra Norge, og som jeg har skrevet om på


blogg, jeg skal skrive en link til den blogg-posten.


 


Så jeg vet altså, at noe foregår, at noen i Norge, forfølger meg, må man vel si.


 


Men jeg vet ikke nøyaktig hva som foregår.



Og dette synes jeg er som tortur, må man vel kunne si, at ingen forteller hva som foregår.


 


Jeg har forsøkt, å få hjelp fra norske myndigheter, men de vil ikke gi noe hjelp, med å svare på hva som


foregår.


 


Jeg mener, at man har rett til å få råd/hjelp/informasjon, fra myndighetene, i situasjoner som dette, hvor


det er fare for liv og helse osv., hvis man ønsker å oppholde seg i landet.


 


Så trodde organisasjonskonsulenten deres, at min henvendelse, gjaldt, at jeg ønsket at Amnesty skulle


etterforske organisert kriminalitet.


 


Men det var altså en misforståelse.



Jeg prøver å finne ut hvem jeg kan kontakte, for å få hjelp, med problemene med myndighetene i Norge.



Og _ikke_ problemene med organisert kriminalitet, det skjønner jeg at, er myndighetenes oppgave.


 


Så ringte jeg dere i dag da, og da fikk jeg høre, at det var du, som var organisasjonskonsulentens


overordnede, så det er derfor jeg sender denne e-posten nå da, om dere har mulighet til å hjelpe med


problemene med myndighetene, fordi det virker som at dette er ganske alvorlig.



Håper dere har mulighet til å hjelpe med dette!


 


Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog


 


PS.


 


Her er den blogg-posten, hvor jeg har skrevet hva jeg vet, om hva som foregår:


 






---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Oct 24, 2007 4:25 PM
[Quoted text hidden]
[Quoted text hidden]













No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).