Sunday 28 October 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: veggavisen@tv2.no
Date: Sun, 28 Oct 2007 22:08:03 +0000
Subject: Fwd: Veggavisen - varsling!

---------- Forwarded message ----------
From: veggavisen@tv2.no
Date: Oct 3, 2007 10:09 AM
Subject: Veggavisen - varsling!
To: eribsskog@gmail.com

thorsteinar har postet en melding kaltPersonangrep..

*Meldingen ble postet*: Wednesday October 03,2007 12:09:31 PM
Her på forumet er det forumreglene som gjelder og admin som bestemmer hva
som skal slettes. Forumreglene skulle du ha lest igjennom da du registrerte
deg som medlem her. Gjorde du ikke det, cons?

Du kan se meldingen på
http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=65&threadid=37955&forumid=1.


Ønsker du å avslutte varslinger, kan dette gjøres gjennom "Mitt Forum" (
http://forum.tv2.no/forum/today.cfm).
Ønsker du å svare, logg deg inn på forumet, svar på denne emailen vil ikke
bli registrert.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).