Friday 26 October 2007

Professor
Underdirektør

Innlegg: 2937
Ble medlem: 06/10/2005

Det er IKKE svinekjøtt i den Norske Pizza Grandiosa, så vet dere det......

...
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn

26/10/2007 22:59


johncons
Lærling

Innlegg: 2
Ble medlem: 26/10/2007

Originally posted by: Professor

Det er IKKE svinekjøtt i den Norske Pizza Grandiosa, så vet dere det......



...



Ok, men hvor kom det fra, at det stod 'svinekjøtt', som en del av innholdet i Grandiosa, når jeg jobbet på Rimi Bjørndal i 2002 og 03 da?

(Jeg måtte forresten skaffe meg nytt nick, fordi passordet virket plutselig ikke på det gamle, uten at jeg har fått noe advarsel eller noe, (og jeg fikk feilmelding om at e-postadressen min ikke var i systemet, da jeg prøvde å nullstille passordet), og jeg har kontaktet Admin om dette, men jeg har ikke fått noe svar enda).
Rapporter dette til en ModeratorSvar : Sitat : Topp : Bunn : Rediger

26/10/2007 23:48


johncons
Lærling

Innlegg: 2
Ble medlem: 26/10/2007

Originally posted by: mini99

Originally posted by: johncons



Originally posted by: Professor



Det er IKKE svinekjøtt i den Norske Pizza Grandiosa, så vet dere det......



...





Ok, men hvor kom det fra, at det stod 'svinekjøtt', som en del av innholdet i Grandiosa, når jeg jobbet på Rimi Bjørndal i 2002 og 03 da?



Mulig du husker feil?



Jeg hører Harald Mæles stemme i hodet mitt "og neste gang på Forviklingar..."



Du er nok mer enn naturlig interessert i Grandiosa, cons. Men dette er en underholdende tråd i aller høyeste grad!





Mvh mini99

Neida, jeg husker det helt sikkert, som jeg har forklart flere ganger tidligere i tråden.

Og når det gjelder å det siste avsnittet av innlegget ditt der, så ser det trakasserende ut for meg, så jeg må bare minne om at trakassering det er utenfor tema i tråden, så da pleier jeg å sette folk på ignore, og rapportere innlegget.

Det er min 'policy' når det gjedler innlegg som finner å være trakasserende, så den linjen vil jeg nok forsette med der.

Og dette kan også være som en generell påminnelse om min linje i forhold til personangrep/nedverdigende innlegg/trakassering, og også som en generell påminelse å holde seg til tema i tråden.

(Som da bl.a. ikke er meg som person, sånn for å prøve å forklare det litt forståelig).

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).