Monday 22 October 2007

Heltidsansatt

Innlegg: 314
Ble medlem: 01/09/2007

Og mens jeg husker det, da jeg jobbet som assisterende butikksjef på Rimi Nylænde på Lambertseter, på midten av 90-tallet.

Da husker jeg at Hakon's egen merkevarepizza 'Pizza Grandama' var ny.

Men jeg husker butikksjefen der da, Elisabeth, (som tidligere kollega/butikksjef/kamerat Magne, refererte til sammen med Betina, som mafia).

Elisabeth sa at Grandama ble bakt av Sæther eller noe i Sandefjord.

Så det var ikke noe tull med den pizza'n altså sa hu, for hu kjente til den produsenten, så den pizza'en kunne hu anbefale.

Jeg synes vel det var litt rart hu begynte å anbefale pizzaer, og understrekte at det ikke var noe gæernt med den pizzaen.

Fordi man regner det vel som 'default' så og si, at det ikke er noe i veien med maten.

Så det husker jeg, og synes var litt snodig, for hu ikke å anbefalte mat så mye, såvidt jeg kan huske.

Men den episoden, synes jeg var litt snodig, så den beit seg fast i hukommelsen, eller underbevisheten heter det kanskje.

Så hvis det er noen som er skeptisk til Grandiosa, siden dem ikke sier ordentlig hvordan type kjøtt dem bruker, så kan dem jo heller stole på hva tidligere butikksjef på Rimi Nylænde, Elisabeth (som Magne sa var mafia), sa.

Nemlig at det var ikke noe gæernt med den pizza-en, for det var ordentlig produsent, for det kjente hu til fra før.

Så hvis det er noen som er skeptisk på Grandiosa'n pga. de snodighetene som er nevnt hittil i tråden, så kan de jo eventluelt følge anbefalingen fra butikksjef Elisabeth, hvis den Pizza Grandama er på markedet enda da.

Tenkte bare jeg skulle ta med dette som en anekdote, siden jeg kom på det i farta.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).