Sunday 28 October 2007

Så har jeg hatt noe problemer med BT webmail og Outlook.

Jeg har pleid å bruke mest webmail før, men nå var det noe problemer med BT webmail, så da overførte jeg det til Outlook.

Men så ble det noe problemer i forbindelse med at jeg overførte gmail til Outlook og, det ble noe surr i hvilke e-poster som var fra BT mailadressen og gmail adressen, i Outlook, så da jeg skulle prøve å fikse det, så tror jeg at jeg klarte å slette noen mailer fra BT mailadressen.

Men sånn er det.

De siste datoene og klokkeslett (BST), for når varslingene var mottatt, det skrev jeg opp på et ark.

Og det skal være: 18/10 17.49, 19/10 8.16, 20/10 2.36, 20/10 15.38, 20/10 15.41, 21/10 9.58, 24/10 1.15.

Og så var det en e-post som jeg telte med blandt de 37 postene, men som jeg ikke mailet alikevel, etter nærmere overveing. (8/10 9.30).

Så da blir det 36 klager egentlig tilsammen da.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).