Tuesday 23 October 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: psd@merseyside.police.uk
Date: Tue, 23 Oct 2007 21:33:56 +0100
Subject: Case number 2007/006341.

Hi,

I got a letter from the ipcc on 24/9, regarding that my appeal in connection
with this case, has been upheld.

It says in the ipcc-letter that I should expect the Merseyside Police, to
contact
me regarding this.

But now, it has passed more than 28 days, without me hearing anything about
this from the Merseyside Police.

And I've understood it right, it says in the ipcc explanation-letter
regarding cases
like this, that one should contact the Professional Standards Department if
one
haven't heard from the investigating officer for more than 28 days.

So that's why I'm contacting you again now, because I was wondering how you
think I should go forward regarding this.

Unless there is a letter on it's way in the post, that is, but this is the
second time
I'm contacting you regarding this type of problem, so I thought it would be
right
to send this e-mail now, even if I haven't waited any extra days to see if
there is
a letter delayed in the post.

So I hope you have the time to have a look at this!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).