Saturday 27 October 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: veggavisen@tv2.no
Date: Sat, 27 Oct 2007 21:48:57 +0100
Subject: Fwd: Veggavisen - varsling!

Hei,

her er den e-posten jeg ikke kan se å ha mottatt noe svar på.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: Oct 18, 2007 11:28 PM
Subject: Re: Veggavisen - varsling!
To: Veggavisen Admin


Hei,

jada jeg skjønner at det er samme varslinga.

Takk for påminnelsen!

Men jeg tenkte på trakaseringen.

Har dere gjort noe i forbindelse med de trakassering-postene jeg har sendt
og de
e-postene hvor det er meldinger.

Jeg mener, jeg har jo rapportert fra både forum-siden, og også sendt
e-poster.

Og iallefall noen av e-postene, gjaldt jo poster hvor jeg ble trakassert.

Så det jeg spørr om da, det er om dere har gjort noe i forbindelse med de
varslingene
jeg har sendt dere angående trakassering.

Det vil altså si de varslingene som er sendt fra selve varsle-funksjonen på
forumet.

Samt de e-postene, som gjelder trakassering av meg.

Ettersom det er en ting at noen av e-postene kan ha vært en missforståelse,
men selv
om det var en missforståelse ved at noen av de ikke var til meg, så gjenstår
det jo
fremdeles de som var til meg.

Eller hva?

Og det er disse postene, de som var til meg.

Det er disse jeg lurer på da.

I tillegg til de varslingene jeg har sendt fra varsle-funksjonen på forumet.

Så da lurte jeg altså på om noe var gjort i forbindelse med de de
varslingene og
e-postene, som jeg nettopp refererte til.

Så håper at dette ble forståelig.

Og jeg håper dere har tid til å se på dette!

Mvh.

Erik Ribsskog




On 10/18/07, Veggavisen Admin wrote:
>
> Heisann.
>
> Alle de postene du har send til meg, er den samme varslinga =)
> Skrur den av, så vil det gi seg.
>
> mvh
> Admin
>
> ----- Original Message -----
> *From:* Erik Ribsskog
> *To:* Veggavisen Admin
> *Sent:* Thursday, October 18, 2007 12:05 AM
> *Subject:* Re: Veggavisen - varsling!
>
>
> Hei,
>
> men tidligere har jeg i allefall fått poster fra folk som er på ignore.
>
> Og som jeg har sendt til dere.
>
> Men jeg får vel skru av varsling for debattene da.
>
> Men har du/dere gjort noe i forbindelse med noen av de postene jeg har
> klagd på eller,
> hvis det er lov å spørre om det.
>
> Jeg tenkte jeg kunne jo spørre om det i samme slengen.
>
> Men jeg beklager at jeg tok feil med det varsle-systemet, så jeg skal
> huske å skru av det.
>
> Håper dette er i orden!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On 10/17/07, Veggavisen Admin wrote:
> >
> > Heisann
> >
> > De meldingene du sender her, er ikke private meldinger fra ham til deg.
> > Disse meldingen er varsler om at noen har postet på et tema som du har
> > akseptert e.mail varsling på. Dette kan du med andre ord ordne selv, ved
> > å fjerne varslingene i din personlige meny.
> >
> > mvh
> > Admin
> >
> > ----- Original Message -----
> > *From:* Erik Ribsskog
> > *To:* veggavisen@tv2.no
> > *Sent:* Wednesday, October 17, 2007 5:27 PM
> > *Subject:* Re: Veggavisen - varsling!
> >
> >
> > Hei,
> >
> > samme her som med forrige e-post.
> >
> > Jeg har debattanten på ignore fra før, og alikevel sender debattanten
> > personlige meldinger.
> >
> > Så det lurer jeg på om ikke kommer inn under trakassering.
> >
> > Fordi debattanten burde jo skjønne at jeg ikke ønsker personlige
> > meldinger eller andre
> > meldinger når jeg har debattanten på ignore.
> >
> > Så jeg håper dere har tid å se på dette!
> >
> > Mvh.
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > On 10/17/07, veggavisen@tv2.no < veggavisen@tv2.no> wrote:
> > >
> > > BenNevis har postet en melding kaltItaliensk
> > > salat/Rekesalat/Potetsalat..
> > >
> > > *Meldingen ble postet*: Wednesday October 17,2007 05:00:21 PM
> > > Har du personlig erfaring med simulanter?
> > >
> > > Du kan se meldingen på
> > > http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=107&threadid=38172&forumid=1.
> > >
> > >
> > > Ønsker du å avslutte varslinger, kan dette gjøres gjennom "Mitt Forum"
> > > ( http://forum.tv2.no/forum/today.cfm).
> > > Ønsker du å svare, logg deg inn på forumet, svar på denne emailen vil
> > > ikke bli registrert.
> > >
> > >
> >
>

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).