Thursday 25 October 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: ole.erik.almlid@aftenposten.no
Date: Fri, 26 Oct 2007 01:56:13 +0100
Subject: Fwd: Debattforum

Hei,

jeg bare lurte på om det ikke er meningen at man skal få svar hvis man
kontakter nettutgaven
av Aftenposten?

Jeg abonnerte på Aftenposten i mange år jeg, når jeg bodde i Oslo, så jeg
synes det er litt
dårlig å ikke få svar.

Men man bør kanskje ikke ta det for sikkert at man skal få svar?

På forhånd takk for hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: Oct 7, 2007 9:22 PM
Subject: Fwd: Debattforum
To: nettutgaven@aftenposten.no


Hei,

jeg prøvde å sende denne e-posten tidligere i dag, men han som leder
debatt-forumet er på ferie, men jeg
fikk en auto-reply, hvor det stod nevnt den e-post adressen som jeg sender
til nå, jeg tenkte jeg kunne
prøve å sende e-posten til den adressen, siden lederen for debatt-forumet,
er borte frem til 15. oktober.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: Oct 7, 2007 8:32 PM
Subject: Re: Debattforum
To: "kristjan.molstad@aftenposten.no"


Det var veldig bra service, takk for hjelpen!

Jeg lurte også på en ting.

Jeg fått i råd på et dansk debatt-forum (debat.bt.dk), om å kontakte en
journalist, angående et problem jeg har hatt med
trenering fra politidirektoratet, (og også kripos, spesialenheten,
norge.no/forsynings- og adminstrasjonsdepartementet, med flere).

Så jeg bare lurte på om du tilfeldigvis viste om hvem man burde kontakte da?

Jeg kan sende kopi av e-poster osv. hvis det er interessant, og jeg har også
en del liggende på en blogg.

Så på forhånd takk hvis dere har tid til å se på dette!

Mvh.

Erik Ribsskog



On 10/4/07, kristjan.molstad@aftenposten.no > wrote:
>
> Det er det selvsagt.
>
>
>
> Nå skal du kunne logge deg på som cons – passordet er snoc .
>
>
>
> Du kan (og bør) endre passordet når du er logget på.
>
>
>
> *Vennlig hilsen,*
>
>
> *Kristjan Molstad*
>
>
> *Journalist / Debatt- og kommentaransvarlig*
>
> *Postboks 1*
>
> *N-0051 Oslo*
>
>
>
> *Tlf. (+47) 22 86 41 47 *
>
> *Mob.(+47) 41 567 357 *
>
> *Fax (+47) 22 86 41 30*
> ------------------------------
>
> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto: eribsskog@gmail.com]
> *Sendt:* 4. oktober 2007 09:46
> *Til:* Molstad, Kristjan
> *Emne:* Re: Debattforum
>
>
>
> Hei,
>
>
>
> det høres bra ut!
>
>
>
> Jeg var litt dårlig til å forklare:
>
>
>
> Jeg søkte på brukernavnet nå, og da kom jeg på at jeg hadde jo brukernavn
> hos dere før: (cons).
>
>
>
> Men det er det med mobil-systemet, som egentlig er problemet. (Jeg har
> vært borti problemet før,
>
> på et annet forum).
>
>
>
> Så jeg lurte på, om dere tror det hadde vært mulig, om jeg kunne forsette
> med det samme brukernavnet,
>
> som jeg hadde før?
>
>
>
> Fordi jeg har ikke koden til det brukernavnet her i England, og det er vel
> mulig at man må validere
>
> brukernavnet hver 6. eller 12. måned, er det ikke noe sånt da?
>
>
>
> Men så da tenkte jeg at det hadde kanskje vært like greit å eventuelt bare
> fortsette med det gamle
>
> brukernavet, hvis det er mulig, istedet for å begynne med et nytt
> brukernavn.
>
>
>
> Håper dette er i orden!
>
>
> Mvh.
>
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On 10/4/07, *kristjan.molstad@aftenposten.no* > > wrote:
>
> God morgen,
>
>
>
> Dette ordner vi. Hvilket brukernavn ønsker du?
>
>
>
> Sjekk gjerne på siden
>
>
> http://debatt.aftenposten.no/search.php?Group=&P=&Start=0&Username=&xP=&xUsername=&xGroup
> =
>
>
>
> at ingen allerede har det brukernavnet du ønsker deg. Send meg så en
> epost, så ordner jeg resten.
>
>
>
>
>
> *Vennlig hilsen,*
>
>
> *Kristjan Molstad*
>
>
> *Journalist / Debatt- og kommentaransvarlig*
>
> *Postboks 1*
>
> *N-0051 Oslo*
>
>
>
> *Tlf. (+47) 22 86 41 47 *
>
> *Mob.(+47) 41 567 357 *
>
> *Fax (+47) 22 86 41 30*
> ------------------------------
>
> *Fra:* Erik Ribsskog [mailto: eribsskog@gmail.com]
> *Lagt inn:* 3. oktober 2007 17:28
> *Lagt inn i:* debattleder@aftenposten.no
> *Diskusjon:* Debattforum
> *Emne:* Debattforum
>
>
> Hei,
>
>
>
> jeg bor i England, og jeg så på websiden deres, at det man skulle
>
> sende e-post angående registrering hvis man bor i utlandet.
>
>
>
> Så jeg lurte på hvordan jeg skulle gå frem for å opprette brukernavn.
>
>
>
> Fordi jeg er på utkikk etter et seriøst forum å diskutere på, så jeg
>
> tenkte jeg kanskje skulle prøve å registrere meg på Aftenposten
>
> sitt forum.
>
>
>
> Så jeg lurte på hvordan jeg skulle gå frem i så fall, og jeg lurte
>
> også på hvilke opplysninger det er jeg trenger å oppgi.
>
>
>
> Håper dere har tid til å svare på dette!
>
>
>
> Mvh.
>
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).