Sunday 28 October 2007

Trenering Citizens Advice Bureau (C.A.B.) 04.10.07 12:23

cons
Pålogget

43 innlegg
0 anbefalinger
Jeg tar dette på EU forumet, siden CAB er i Storbritannia.

Jeg sendte en klage til CAB i slutten av mai: http://johncons-mirro...


Så fikk jeg ikke noe svar fra den aktualle CAB-avdelingen, så jeg kontaktet 'Complaints & Policy Officer' igjen, to ganger.

Men jeg ikke fikk svar fra Complaints & Policy Officer heller.

Men jeg klarte ikke å finne på websiden deres, hvem som var linje-leder for
Complaints & Policy Officer.

Så jeg kontaktet 'Chief Executive', og da fikk jeg beskjed, etter å ha sendt en påminnelse, at han var på ferie, og skulle svare så fort som mulig etter at han var tilbake fra ferie i slutten av august, (30/8).

Men det som skjer, er at jeg får svar fra 'General Unit Coordinator', ved den lokale C.A.B. avdelingen, den 6/9.

Så står det i den e-posten, at hvis jeg ikke er fornøyd med svaret, så kan jeg klage til 'The Chair, Liverpool Central CAB'.

Det jeg lurte på, nå har jeg jo allerede hvert i kontakt med Chief Executive, så da blir det kanskje litt dumt å klage videre da? (Fordi jeg er jo ikke helt fornøyd med svaret, det var ikke alt jeg var enig i der.)

Siden CAB er en veldedig organisasjon mener jeg, så kan man vel egentlig ikke forlange noe uansett?

Da er det kanskje litt uhøflig å klage?

Altså det blir vel ikke som f.eks. å klage på en etat hos myndighetene, som har plikt å hjelpe deg.

Og i så fall, burde jeg klage mer på sen saksbehandling også?

Og innen hvor lang tid ca. burde jeg ha på meg for å eventuelt få sendt avgårde en klage til klageinstansen, før det har gått urimelig lang tid, etter at jeg har mottatt svaret? (Svar e-posten mottok jeg 6/9).

Her er også linken til korrespondansen: http://johncons-mirro...


Håper det er noen som har mulighet til å se på dette, og på forhånd takk for svar!






Anbefalt av 0RE: Trenering Citizens Advice Bureau (C.A.B.) 05.10.07 19:01
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

43 innlegg
0 anbefalinger
Her er forresten link til et britisk forum, hvor dette også tas opp:

http://www.bbc.co.uk/...




Anbefalt av 0RE: Trenering Citizens Advice Bureau (C.A.B.) 29.10.07 07:18
(Svar til: cons)

cons
Pålogget

43 innlegg
0 anbefalinger
Her er forresten klagen som jeg sendte til The Chair, Liverpool Central CAB.
(Hvor det blant annet kommer frem at The General Unit Coordinator, på den Citizens Advice Bureau avdelingen lyver, og at det virker som om de setter opp noe slags 'set up' av noe slag med lysene av i lokalet under møtene og veldig unge jenter i trappeoppgangen utenfor.

Så man kan lure litt på hva som foregår.

Det virker ikke som om det hører så mye hjemme med folkeskikken i allefall.

http://johncons.blog....

Men det blir spennende å se hva de svarer da.

Og hvis det er noen som har noen tilbakemelding eller råd, så er det bare å skrive svarmelding om det, det hadde vært bra med tilbakemeldinger også.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).