Sunday 28 October 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: veggavisen@tv2.no
Date: Sun, 28 Oct 2007 22:20:14 +0000
Subject: Fwd: Veggavisen - varsling!

---------- Forwarded message ----------
From: veggavisen@tv2.no
Date: Oct 15, 2007 2:08 AM
Subject: Veggavisen - varsling!
To: eribsskog@gmail.com

MadamG har postet en melding kaltForfulgt av Mafia..

*Meldingen ble postet*: Monday October 15,2007 04:08:50 AM
Dette fascinerer meg i overkant mye. Det er forskrekkelig vanskelig å forstå
hva som er hva i det du skriver, men jeg har prøvd å komprimere litt -
kanskje også til glede og nytte for andre interesserte lesere:

Du jobbet på Rimi på Bjørndal. Der hørte du flere ganger at kunder i
butikken snakket om at mafiaen (som de kalte det på Bjørndal) var ute etter
deg. Det samme hørte du andre passasjerer på bussen snakke om, altså at du
var forfulgt av mafiaen (som de kalte det i Bjørndal-området).

Senere jobbet du på Rimi Nylænde, og da kom du i snakk med Magne (som også
hadde jobbet på Rimi) som fortalte at to kollegaer (fra Rimi - ukjent
filial) var i mafiaen.

Senere bodde du i Rimi-leilighetene i Oslo sentrum, hvor du av en eller
annen grunn hadde internettoppkobling. Gjennom irc kom du en kveld i snakk
med et menneske som tilbudte deg jobb som sjåfør for mafiaen, men siden det
ikke hadde stått noe om dette i avisene tenkte du at det sikkert var tull
selv om vedkommende virket seriøs nok. Da dette skjedde var halvbroren din
Axel på besøk, men han sov på sofaen akkurat da.

I 2005 kom mafiaen etter deg med hunder, dette skjedde på gården til dama
til onkelen din i Kvelde. Da flytta du til England. Men mafiaen fulgte etter
deg rundt i følgende land: England, Holland, Frankrike, Tyskland, Belgia,
Danmark, Finland, Skottland og USA.

Noen ganger når du snakker med familie og venner på telefon fra England ter
de seg merkelig, og du er bekymret for at de blir truet av mafiaen.

Etter en medarbeidersamtale i et softwarefirma du jobbet for i England hvor
temaet var ledelsespedagogikk, har du også fattet mistanke om at dette
firmaet er forbundet med mafiaen. En fra ledelsen i dette firmaet hadde for
vane å følge etter deg hjem fra jobb. Politiet i England tok deg ikke
seriøst, og du klaget det inn til den engelske spesialenheten - som desverre
heller ikke så alvoret i saken.

På grunnlag av alt dette har du tatt kontakt med politiet (og
spesialenhetene) i følgende land: Frankrike, Holland, Norge og England. Uten
å få noe godt svar på hvordan de tenker å håndtere saken din. Hvordan du
skal forholde deg til mafiaen (som de kalte det på Bjørndal).

Er jeg i nærheten av å ha referert hendelsesforløpet riktig?

Det synes meg at Hakon-gruppen er en fellesnevner i denne historien. Jeg har
hørt det var mange som ble bitre og forbannet da Rimi sluttet med
Dominopoeng, kan det ha noen relevans tror du?

Du kan se meldingen på
http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=12&threadid=38119&forumid=1.


Ønsker du å avslutte varslinger, kan dette gjøres gjennom "Mitt Forum" (
http://forum.tv2.no/forum/today.cfm).
Ønsker du å svare, logg deg inn på forumet, svar på denne emailen vil ikke
bli registrert.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).