Tuesday 24 June 2008

E-post fra Per Edgar Kokkvold, i Norsk Presseforbund/PFU. (In Norwegian). (Jeg mistenker at Harry Wad og 'Koordinatoren' kan være noe KGB-greier el.).







Google Mail - SV: Spørsmål i forbindelse med klage.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








SV: Spørsmål i forbindelse med klage.




















Per Edgar Kokkvold

<kokkvold@online.no>







Tue, Jun 24, 2008 at 8:09 AM









To:

eribsskog@gmail.com



















Kjære Erik Ribsskog





Jeg skulle ha svart deg for mange uker

siden. Det beklager jeg virkelig.





Men vår medarbeider, Kjell Nyhuus, er ikke å

klandre. Han har gjort det han er satt til å gjøre når sekretariatet mottar en

klage, nemlig å undersøke om den innklagede befinner seg innenfor PFUs

mandatområde. Når et medium ikke er tilsluttet noen av Norsk Presseforbunds

medlemsorganisasjoner, må det, for at klagen skal kunne behandles, drive

journalistisk virksomhet og ha et utadrettet formål. Den aktuelle ”nettavisen”

er et serviceorgan for skoleverket, og faller utenfor vårt mandatområde.





Jeg forstår din frustrasjon, ettersom det

selv kaller seg ”nettavis”, men ”nettavis” er ikke et

beskyttet betegnelse, slik at hvem som helst kan kalle seg det.





Igjen: Beklager sein besvarelse (nesten

like sein som departementenes!). Jeg ønsker deg for øvrig en god sommer.





Mvh



Per Edgar Kokkvold














Fra: Per Edgar Kokkvold

[mailto:kokkvold@online.no]


Sendt: 24. juni 2008 07:11


Til: kokkvold@online.no


Emne: VS: Spørsmål i forbindelse

med klage.




















Fra: Erik Ribsskog

[mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 18. april 2008 15:58


Til: kokkvold@online.no


Emne: Spørsmål i forbindelse med

klage.









Hei,













jeg har et spørsmål i forbindelse med en klage jeg sendte til en medarbeider

hos dere som heter Kjell Nyhus,







i forrige uke.










Jeg har klagen i en blogg-post forresten, det er på denne linken:





















Så får jeg en e-post tilbake fra medarbeideren deres.













Så sier han, at han kontaktet denne nettavisen, (Koordinatoren).













Så har ansvarlig redaktør der sagt, at de ikke er en avis/nettavis, men

bare tilrettelegger informasjon fra skoleverket.










Mens på nettsiden deres, så står det, at de er en nettavis.













De kan vel ikke bare skrive på websiden deres, at de er en nettavis, og

så påstå til dere, at de bare tilrettelegger informasjon







fra skoleverket?













Så lenge de har en online publikasjon, og en ansvarlig redaktør, så er

de jo en nettavis.










Så jeg lurer på hvorfor PFU kommer med skrøner, som man vel må kalle det.










Så jeg vet ikke hvorfor dere driver med sånt, så håper jeg dere får

stramma opp han medarbeideren deres litt, for sånn tull,







det hører vel ikke noen steder hjemme.










Så jeg håper at jeg kan få noen svar på de spørsmålene i denne e-posten, og at

dere slutter med det tullet deres.













Med vennlig hilsen










Erik Ribsskog






















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).