Thursday 26 June 2008

Nå har Giske muligheten til å ta med Dissimilis på Øya-festivalen. (In Norwegian).

Nå har Giske muligheten til å ta med Dissimilis på Øya-festivalen.

Skrevet av cons 27.06.2008 kl. 02:51

Jeg har skrevet e-post til Kulturdepartementet, at Giske burde ta med Dissimilis, på Øya-festivalen, for å vise, at han ikke bare er de pene popstjernenes Partyminister, men også de mongloides, og hele Norges Partyminister.

Så nå har Giske en ypperlig anledning, til å både vise at han er alle i Norges Partyminister, og ikke bare Mina Craig & Cos, og samtidig har han muligheten, til å gjøre det godt igjen, ovenfor Dissimilis, at han skulka konserten deres, og dro på Aker Brygge, for å gå for fylla istedet, eller hva han gjorde.

Jeg ser at Giske har invitert Dissimilis på pressekonferanse nå.

Men ærlig talt, for morsomt er det å opptre foran en gjeng svette journalister?

Som en gjeng klovner, eller raringer?

Det kan vel ikke være veldig morsomt.

Det er vel ingen unnskyldning, da er det jo Dissimilis som unnderholder Giske.

Det burde vel være omvendt, hvis Giske skulle si unnskyld.

Her er kopi av e-post jeg skrev til Kulturdepartementet, samt forklaring om at jeg hadde en bestefar, Johannes Ribsskog, som hadde en grandonkel, som het Ole Konrad Ribsskog.

Og han Ole Konrad Ribsskog, han var også på benken for Arbeiderpartiet i Trøndelag, på Stortinget da.

Og jeg tror ikke han dreiv å tulla så mye på byen osv., som Giske gjorde.

Så jeg tror kanskje Giske noe å lære av sin felles Arbeiderparti representant på Stortinget, fra Trøndelag, min morfars grandonkel, Ole Konrad Ribsskog.

Så det håper jeg han tar til seg, hvis han eller en av håndlangerne hans, leser denne debattposten.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er de nevnte linkene, (e-post til Kulturdepartementet, og link til den nevnte blogg-posten):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/e-post-til-trond-giske-eller-en-av.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/virker-kanskje-litt-dumt-klage-p-giske.html

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/26/539271.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).