Monday 23 June 2008

Mer om Giske. (In Norwegian).

johncons sa...
Det var artig å se, at det begynner å dukke opp noen ledere i Høyre, som det er litt mer liv i, enn Børge Brende og hva de heter igjen.

Og det med frihet for enkeltmennesker, og mindre jantelov og reguleringer, hadde nok Norge hatt godt av, vil jeg tro.

De sosialistene har ikke akkurat stått på latsiden de siste årene, med reguleringene sine, så dette hadde nok vært en god ide.

Ellers, du skriver, at Giske fikk positiv omtale i media, for å være Partyminister, i fjor sommer.

Mens nå, rakker media ned på UH-lederen, fordi han kaller giske Partyminister osv.

Dette kan nok skyldes nettverket til Giske, vil jeg tippe.

Giske blir omtalt som en edderkopp, i kretsene rundt AUF osv.

Så han har nok mange venner osv. i media, vil jeg tippe.

Og jeg har også lest at han har håndtlangere, som sjekker opp damer for han.

Og det har jo vært i pressen, at han har folk som ringer å tigger om gratisbilletter for seg.

Så spørsmålet jeg stiller, er om Giske er en slags mafia-leder.

Stoltenberg, kan virke som å være litt redd for Giske, jeg tenker på klemme-episoden på Giskes 40-årsdag, hvis det er noen som husker den.

Jeg skal finne noen linker til det jeg skriver om her.

Her er link til et sted hvor Giske blir omtalt som 'edderkopp':

'Trond Giske beskrives av partifeller som en av fremtidens virkelig store edderkopper med bekjentskap og kameratskap i alle landets maktorgan, fra NHO, via store deler av pressen til LO.'.

http://www.baksiden.net/AUF.htm

Og her er fra noe research om Giske, som jeg har skrevet om på bloggen min:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html

24 juni, 2008 01:19

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=11026698&postID=4078443042675042088

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).