Friday 27 June 2008

Fler rare ting i Kulturdepartementet. (In Norwegian).

Kan koble språkbanken opp mot Spilleautomat-sentralen i Hamar, og så kan man få de enarmede Giske-bandittene til å snakke den dialekt man ønsker?

Skrevet av cons 27.06.2008 kl. 21:33

Veldig mye rart som foregår i det her departementet synes jeg.

Hadde jeg ikke lest det i nettavisene, så hadde jeg trodd det var noe dårlig radioteater av Bing og Bringsvær, eller noe, men de har kanskje hjulpet til med planene?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Kan koble språkbanken opp mot Spilleautomat-sentralen i Hamar, og så kan man få de enarmede Giske-bandittene til å snakke den dialekt man ønsker?

Skrevet av cons 27.06.2008 kl. 23:52

Nå har jeg tenkt litt mer her, på hva Giske skal med den her språkbanken sin.

Jeg er litt treig med å pusse tenna og sånn noen ganger, men nå tenkte jeg på noe nå da, når jeg pussa tenna.

Og det var, at hva hvis Giske skal ha mikrofoner i de her enarmede Giske-bandittene sine.

Og det som høres i de mikrofonene, går jo til Spilleautomat-sentralen i Hamar.

Og tidligere, så har jeg jo skrevet om, på blogg osv., at det kan se ut som at det er en New World Order krig, mot blonde, og at den siste blonde personen, skulle bli født i Finland om 200 år, eller noe, var det jo en eller annen FN-rapport, visstnok, hvor dette stod om.

Men så kom det fram, at dette var en såkallt 'avisand'.

Men, hva hvis det virkelig var en slik rapport, og at dette med avisand var en dekkopperasjon?

Det er også mange andre ting, synes jeg, som peker i samme retning.

Man kan se på språket.

'Blond', er et franskt ord.

Hvorfor bruke et franskt/latinskt ord, for en nordisk hårfarge.

Ordet 'fair'/fager, betyr visst det samme, men hvorfor bruker de nordiske landa da, det franske ordet, som vel også er litt nedsettende, det heter blondinner og brunetter, men hva med sort-hårede?

Er det en krig fra sort-hårede, mot lys-hårede?

Utifra språket mener jeg, så kan man også se noe lignende, mener jeg.

Videre da.

Nå har New World Order, eller hvem det er, gjort de fleste damene i byene til horer, eller hva man skal kalle de.

Jeg har bodd i Oslo i mange år, så jeg synes i hvertfall at de damene der er litt vanskelige.

Og hva synges på 86-nattbussen, det vet jeg også godt, for den har sittet på med mange ganger, på 90-tallet, og siden det er sent på kvelden, så kan jeg vel skrive det.

'Alle damer er horer, alle damer, alle damer er horer, det er derfor vi er her'.

Det synger dem på nattbussen til Ellingsrudåsen osv.

Og han fra Robinson, han som hadde platebutikk på Aker Brygge, han riksklysa, han har også sagt i avisene, at alle damene i Oslo er 'thrash'.

Så det er mulig at New World Order, har fått igjenom agendaen sin i byene, for da vil sikkert ikke disse damene ha noen familie og sånn, seinere i livet, når de vant til å bli dratt inn på dassen på utestedene osv., av forskjellige folk, hver lørdag, eller hvordan det fungerer.

Han riksklysa, hva han nå heter igjen, han sa at han bare ville ha damer fra bygdene, for damene i Oslo var så thrash.

Men nå, så vil New World Order Giske, også gjøre horer ut av damene i bygdene.

Så nå skal han ha sånne maskiner, som står på kioskene og gatekjøkkenene osv., i bygdene.

Og så lurer jeg på om han skal ha mikrofon i dem, og så kobler han dem til språkbanken, i Hamar.

Og hver gang Olga fra, tja, Selbu, sier 'no har je itte fler penger'.

Så sender spilleautomat-sentralen på Hamar, en sms til den lokale, bandelederen da, eller til Folkets Hus, eller hvor de sender, om at nå er hu Olga klar for et tilbud hu ikke kan si nei til.

Så blir damene på bygda horer og, som ledd i en New World Order plan om å utrydde de blonde, ved å gjøre damene til horer, så de aldri blir fornøyd med å bare ha et vanlig familieliv osv.

Jeg tenkte jeg ikke skulle skrive om sånne here syke ting, på nettet osv. nå, ettersom det vel ikke tar seg så pent ut.

Men jeg tenkte, at jeg må vel skrive det, for jeg tviler på at han Giske & Co., tenker ut noe greier, uten at det er noe baktanker.

Så, og det er sent på fredag, så da får man håpe at det er greit å skrive sånne her rare ting.

Så det får man håpe.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/27/539406.html#comments_container

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).