Wednesday 25 June 2008

Tull fra myndighetene osv. (In Norwegian).

Jeg skjønner det, at jeg blir tullet med av myndighetene og familien osv.

Men jeg vet ikke hva som egentlig foregår.

Og jeg liker ikke å bli tullet med, jeg har bodd alene siden jeg var ni, og er rimelig selvstendig, og vant til å ha kontroll osv., og mistrives sterkt hvis folk driver å tuller med meg, sånn jeg er rimelig sikker på at foregår nå.

Så det er derfor jeg bruker mye tid på den saken mot Arvato/Microsoft osv., fordi, at jeg prøver å få noe kontroll her, for jeg liker ikke situasjonen, sånn den er nå, at jeg ikke vet hva som foregår, og at jeg blir tullet rundt med av myndighetene.

Og det er ikke noe verdig liv, i min bok, så det synes jeg er uverdig.

Så det er min mening.

Selv om det kanskje ikke er så interessant.

Så det får vi se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også det er for ille, at man må nesten tigge og be, om å få rettighetene sine, som man har fra før.

Jeg synes ikke det hører noen steder hjemme.

Myndighetene er korrupte da, hvis de tuller med folks rettigheter.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).