Friday 27 June 2008

Hvordan New World Order jobber. (In Norwegian).

RE: Kan koble språkbanken opp mot Spilleautomat-sentralen i Hamar, og så kan man få de enarmede Giske-bandittene til å snakke den dialekt man ønsker?

Skrevet av cons 28.06.2008 kl. 01:27

For å oppdatere og koble dette litt sammen med den politiske situasjonen i Norge da.

Mange sier jo, at verden er styrt av en gjeng familier, blant annet Rotchids osc.

Noen sier også, at samme hvem som vinner president-valget i USA, så er alle kandidatene styrt av disse familiene.

Nå ser vi kanskje noe av det samme i Norge.

At dette New World Order/Illuminati/Bilderberger/den jødiske verdenskorr. hva heter det, konspirasjonen, mener jeg.

I min bok, så tror jeg disse er mye av det samme.

Ettersom ting jeg har lest osv.

Så ser vi hvordan de tar grep i Norge i dag.

Nå ser de, at Arbeiderpartiet, med Giske og Stoltenberg, umulig kan vinne valget de høsten, de er for upopulære.

Stoltenberg, er jo medlem i Bilderberger-group.

Så hvem er det media osv. kjører fram nå?

Siv Jensen.

Som har hull/groper i kinna, osv. enda hun ikke er så gammel, og jeg har lest hun er singel, så jeg tror noe må være galt.

Men hun er med i Bilderberger-group.

Så hun blir nå kjørt fram av media osv., som den nye statslederen da.

Sånn tror jeg det er, at Illuminati/New World Order/Bilderberger group osv., jobber i kulissene.

At når analytikerne deres, ser, at nå går det rett vest med vår ene representant, da får de på plass en ny representant, fra en annen blokk, og fortsatt har verdensregjeringen kontrollen.

Nå tok jeg dusj her, så da tenkte jeg på det.

Så da får vel folk som leser debatter osv., håpe at jeg ikke dusjer så mye i fremtiden da, hvis de ikke liker det jeg skriver.

Bare tuller.

Men vi får se hva som skjer, om noe av dette vil vise seg i fremtiden, å være riktig.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/27/539406.html#comments_container

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).