Thursday 26 June 2008

E-post til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne. (In Norwegian).







Google Mail - Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Til Trond Giske, eller en av assistentene/håndtlangerne.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Thu, Jun 26, 2008 at 2:03 PM









To:

postmottak@kkd.dep.no













Hei,




jeg har hørt, at Giske, dro på Aker Brygge, istedet for, å dra på Dissimilis.




Og det er vel kjent, at Giske kalles for Partyminister, jeg lurer på om han ikke bruker det navnet selv og.




Og jeg har jo lest, på nettet, at Giske har håndtlangere, som sjekker opp damer for han osv., så derfor


tenkte jeg, at det var kanskje de svarte på e-post også.




Men men.




Men jeg lurte på dette med Dissimilis.



Det er jo ikke riktig, at Giske bare skal være Mira Craigs, og de andre pene kvinnelige artistenes Partyminster,


han skal jo også være de mongloides Partyminister, mener nå jeg da.




Han skal jo være minster for alle i landet, og ikke bare de pene damene, mener jeg nå.




Så hva om Giske ringte Dissimilis, og spurte om de ville være med han på Øya-festivalen, seinere i sommer.



Høre hvordan musikk de liker, og hvilken konsert de har lyst til å se da.



For da, da fikk jo Giske vist dette, at han er hele landets Partyminister, og ikke bare pene damenes, og han


fikk også sagt ordentlig unnskyld, til Dissimilis, fordi han ikke gikk på Aker Brygge, istedet for å gå på konserten


deres.




Så jeg lurte på hva dere synes om det forslaget, for det er jo sånn, at når man følger med i nyhetene, så tenker


man jo litt på hva som foregår.



Nå har jeg overhørt at jeg er forfulgt av noe mafia i Norge, og noen prøvde å drepe meg, i 2005, på gården til


onkelen min i Larvik.



Men myndighetene, vil ikke fortelle meg, noe om hva som foregår.



Så da skjønte jeg, at noe var galt i Norge.




Så leste jeg på et debattforum, var det vel, at Giske hadde vært full/drita på Stortinget.



Så da tenkte jeg, at jeg kunne jo prøve å gjøre noe research om Giske, for jeg skjønte jo at noe var galt i Norge,


så jeg tenkte, at kanskje Giske var innblandet, i noen forbindelse, i dette som var galt, siden folk sa han var


full på Stortinget osv.



Så jeg gjorde litt research da, om Giske.



Og da kom det fram, at han ble kallt Partyminister, og kjente Kongen, og kongefamilien, og var kamerat med


alle i landet, virka det som, untatt Åge Aleksandersen, og de i AUF, som måtte i fengsel, for Stoltenberg og


Giske, pga. av medlemsjukset i AUF.




Han var også en autoritær leder, og en luring, som ville at et kunst-seminar, eller noe, skulle betale for maten


på bursdagen hans.



Og han ville at norske lisensbetalere, skulle betale dobbel lisensavgift, i januar og februar, og sånne ting da.



Og brukte håndtlangere til å sjekke opp damer, men det skrev jeg vel.



Jeg skal se om jeg finner linkene:






http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/tittel-p-tema-trond-giske-en-edderkopp.html



http://johncons-mirror.blogspot.com/2007/12/linj-tr-enkel-grenet-tr-cons.html





Dere kan jo si fra, hvis det er noe som står der, som ikke stemmer, men det skal være ordentlige kilder osv.,



det virker i hvertfall som om det er oppriktig skrevet, for meg, det som står i kildene.




Så hadde det vært artig å høre, om det blir noe unnskyldning til Dissimilis, eller om folk har rett i det de skriver,



at Giske er en luring, som bare liker å gå på byen og klå på damene, og bare skal være kul Partyminister.




Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog
















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).