Saturday 28 June 2008

E-post til Freeway (Blog.dk), 29. juni 2008. (In Norwegian).







Google Mail - SV: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








SV: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Sun, Jun 29, 2008 at 2:24 AM









To:

pauli@freeway.dk













Hei,


 


jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-post ennå, så derfor forsøker jeg å sende den på nytt.



Håper dette er i orden!
 


Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: Jun 16, 2008 1:18 PM
Subject: Re: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.
To: Pauli Madsen <pauli@freeway.dk>

 


Hei,


 


ok, hvis det er det reglene sier, så må jeg vel finne meg i det.



Men hvilke e-poster er det som jeg skal fjerne igjen, fordi det er mye jeg har postet om på den


bloggen, blandt annet kommunikasjon med firmaer, og myndighetene, angående noen problemer


jeg har hatt med å få den hjelp som man vel har rett til fra myndighetene, når forskjellige ting


skjer.


 


Så, det er det som er litt av temaet i bloggen da, kan man si.



Men hvis det er noen e-poster som bryter med reglene deres, så fjerner jeg gjerne de, særlig


hvis det følger med en begrunnelse om bakgrunnen til hvorfor bloggen ble slettet, og meget


gjerne en henvisning til nøyaktig hvilke regler jeg forbrøt meg mot, sånn at jeg eventuellt kan


lære de reglene bedre til neste gang..



Håper dette er i orden, og igjen takk for svar!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog

 




On 6/16/08, Pauli Madsen <pauli@freeway.dk> wrote:







Hej,



 



Kan se grunden til din blog er blevet lukket, er fordi du har offentliggjort nogle mails skrevet mellem dig og en anden person.



Jeg kan godt åbne din blog, men så skal du fjerne de indlæg du har med det mails.



 



Hilsen



Pauli Madsen



Co.Admin/Arto.dk



 





Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]


Sendt: 13. juni 2008 16:24
Til: Pauli Madsen
Emne: Re: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.





 





Hei,





 





takk for svar!





 





Den bloggen som jeg gjerne ville hatt gjennopprettet, er johncons.blog.dk





 





Det hadde vært veldig bra, hvis det hadde vært mulig å ordne!





 





På forhånd mange takk for hjelp!





 





Med vennlig hilsen






Erik Ribsskog

 





On 6/13/08, Pauli Madsen <pauli@freeway.dk> wrote:







Hej Erik,



 



Hvilken blog er det du godt vil have genskabt ?



 





Hilsen



Pauli Madsen



Co.Admin/Arto.dk



 







Fra: Morten Borg [mailto]
Sendt: 11. juni 2008 22:35
Til: Pauli Madsen
Emne: Fwd: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.







 





 





 





Start på videresendt besked:



 







Fra: Peter Sønderby <dk>







Dato: 11. jun 2008 22.24.14 GMT+02:00





Til: Morten Borg <>, "" < >





Emne: Vs: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.





 









Sent from my iPhone






Begin forwarded message:







From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: June 11, 2008 3:53:11 PM GMT+02:00


To: Mail freeway <Mailfreeway@freeway.dk>
Subject: Problemer med korrespondansen med Blog.dk.











Hei,





 





jeg har sendt noen e-poster til Blog.dk, på kundeservice@vix.sk, for noen måneder siden,





men jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar.





 





Så jeg tenkte jeg kunne jo prøve å kontakte dere, siden jeg ser at det er dere som er





eier-firmaet, bak Blog.dk.





 





Håper dette er i orden!





 





Med vennlig hilsen






Erik Ribsskog





 





PS.





 





Her er en kopi av den siste e-post jeg sendte:





 





From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: kundeservice@vix.dk


Date: Wed, 19 Mar 2008 13:32:37 +0100
Subject: Fwd: Sletting av blogg

Hei,

jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, derfor
prøver jeg å sende den igjen.

Håper dette er i orden!



Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Date: Jan 31, 2008 10:44 AM
Subject: Sletting av blogg
To: kundeservice@vix.dk


Hei,

dere kan ikke bare uten videre slette en blogg.



Det går under ånsverksloven, det har vi i Norge, så det regner jeg med
finnes i Danmark og.

Så dette vil jeg gjerne klage på, og jeg håper at dere gjenoppretter
bloggen.

Mvh.

Erik Ribsskog


 



 



 

















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).