Monday 30 June 2008

E-post til Sivilombudsmann Arne Fliflet, 30. juni 2008. (In Norwegian).







Google Mail - Til Sivilombudsmann Arne Fliflet. Ref. 2007/2263





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Til Sivilombudsmann Arne Fliflet. Ref. 2007/2263




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Mon, Jun 30, 2008 at 7:03 PM









To:

post@sivilombudsmannen.no













Hei,


 


jeg viser til brev fra 26. juni, angående min forespørsel om ny saksbehandler.


 


Jeg skal oppsumere litt, hvordan jeg ser dette.


 


- Jeg sender dere klager på manglenede svar fra forskjellige etater og departementer.


 


- Dere ber meg sende et kort, undertegnet brev. (som en formalitet nærmest, for at klagene sendt


på e-post skulle være formelle).


 


- Jeg sender et kort, undertegnet brev.


 


- Dere skriver tilbake, at jeg må sende alle klagene på nytt og forklare på nytt, og sende et nytt brev,


siden dere later som at dere har blitt forvirret, av en oppdatering. (Virker som et set-up for meg).


 


- Jeg skriver at jeg sender en og en klage av gangen og starter med SMK.


 


- Jeg får avslag på klagen.


 


- Jeg ber om ny saksbehandler, på de andre klagene.


 


- Du later som at du ikke forstår hva jeg mener.


 


Dette er helt på tryne, for å si det på vanlig norsk.


 


Jeg skriver denne e-posten mest for å ha en kopi av denne e-posten på bloggen min, sånn at folk 


kanskje skjønner hva som foregår.



For jeg lurte, om jeg skulle skrive nå, og spørre hvorfor det står, 'Stortingets Sivilombudsmann',


på brevene deres.



Har jeg kommet til feil Sivilombudsmann?



Hva er adressen til Sivilombudsmannen som er for vanlige folk?


 


Dette tenkte jeg at jeg skulle skrive, for å forklare hva jeg synes.



Så skal jeg tenke mer gjennom hvordan jeg skal gå frem i forbindelse med dette.


 


Med hilsen



Erik Ribsskog













No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).