Sunday 29 June 2008

Mangel på respekt for folks rettigheter fra myndighetene. (In Norwegian).

Og hvis mynidghetene tror jeg er en dust.

Fordi de har brukt etterettningsmetoder mot meg, eller noe.

Og tror at jeg bare er sånn jeg er på jobben, hvor man jo spiller en rolle, som butikksjef osv.

Man er ikke seg selv på jobben.

Man spiller en rolle.

Og kanskje jeg har vært litt deprimert, og har et sånt image at jeg gjør masse kule og morsomme ting osv., etter at jeg ble butikksjef osv. i Rimi.

Men selv om man har et image, så er det kanskje en side av personen.

En person kan jo, til opplysning, ha flere sider.

Så hvis politet har blandet sammen en rolle jeg har spillt på jobb, et eller image jeg har hatt, hvis man kan kalle det det, med personen Erik Ribsskog, og sagt at Erik Ribsskog er bare en dust, så han har ikke noe rettigheter.

Det er ikke lov.

Myndighetene har ikke lov å gjette sånn, og tulle med folks rettigheter.

Det er helt feil.

Folk har universale, individuelle rettigheter.

Det betyr, at selv om Erik Ribsskog ikke vet hva som foregår, og selv om politiet, eller andre, tror han er en dust.

Så har fremdeles ikke myndighetene lov å tulle med Erik Ribsskog.

Jeg har fremdeles da individuelle, universale rettigheter, som skal beskytte meg mot å bli tullet med av myndighetene.

Så det burde ikke være noe å diskutere.

Problemet virker å være at myndighetene mangler respekt for folks rettigheter, og bare tuller med de som de vil, og dekker over dette i ettertid.

Det er i hvertfall sånn det virker for meg.

Så får man se om det er mulig å bli noe klokere angående dette ved senere anledning.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).