Sunday 29 June 2008

Politiet bruker 'mind-control', mot en vanlig person (meg). (In Norwegian).

Jeg overhørte at onkelen min Martin, sa, til datteren sin, Liv-Kristin, eller hva hun heter, i 2005, at jeg var den som var ment å få Ribsskog-familien opp av grøfta.

(Noe ingen har tatt opp med meg, at jeg skulle få hele familien opp av grøfta, ingen har noen gang tatt opp ting som dette med meg, eller gitt meg noe støtte).

Datteren hans spurte om noe da.

Og da sa Martin at, 'ja, men han har ikke noe driv', om meg da.

Og da sa dattern, ja men har jo hatt driv nå, eller noe.

Så sa Martin noe sånn, at han (jeg) hadde jo det, men (noe).

Det var mens jeg jobba på enga på gården der, og Martin og dattra, gikk ned for å prate med meg om noe med arbeidet eller noe.

Det er nesten ingen biler eller noe der, på Løvås, i Kvelde i Larvik, så der er det veldig lytt.

Så om familien min, har latt politiet, bruke meg, som en slags fjernstyrt target-guy, mot noe mafia osv.

Ved at de bruker noe som heter 'mind-control'.

Jeg skal forklare litt mer om hva jeg forstår som mind-control.

At politiet, setter opp noen, til å prate, si noe, som skremmer deg, til å dra fra byen f.eks.

At de later som at de er noe mafia, og gjør noe mafia-lignende ting, for å bruke deg som target-guy, i en annen by.

Så får de f.eks. familien din, til å sende en 'tøyse'-arv, eller lignende, hvis du trenger noen penger til å komme deg til en annen by.

Jeg husker jeg var i Barclays, i Newcastle, i juli/august 2005, og vekslet noen Euro til pund, eller noe, og da hørte jeg hun ene bank-dama, sa til hun andre, at, 'they don't want him to have to much cash/money'.

Så om det var politiet da, som var redd for å miste kontroll over meg, og derfor har sagt fra til noe nettverk, at de ikke vil at jeg skulle ha for mye penger(?)

Helt sinnsykt.

Mer eksempel på mind-control.

Det er at, at politiet, eller hvem det er, har trakassert meg på nettet, for å holde meg i en tilstand av frykt/panikk/sjokk.

For å få meg til å tro at det er noe mafia-greier som foregår da.

Så bruker de Wiki-adminer osv., til å skremme meg.

Om det er politiet som organiserer dette, eller hvem det er, det skal jeg ikke si for sikkert, men jeg regner med det må være politiet.

At politiet, trodde, at jeg aldri ville kunne gjøre noe annet enn å jobbe i butikk (som var 3. valget mitt, etter data og kontor).

Så de fant ut, at de skulle bruke meg som target-guy, ved hjelp av mind control, i stedet.

Så de lar deg ikke ta avgjørelser om ditt eget liv.

Dette er hva som kalle overformynderi, de skal tenke for deg.

Og det må vel også kalles mord, dette å bruke folk som target guy, for det er nok ikke meningen at man skal overleve.

Dette høres så sinnsykt ut, så det må være del av en sånn New World Order-konspirasjon, og at agendaen er en krig mot blonde, tror jeg.

Eller de med blodtype 0.

Jeg husker fra Aker Sykehus, at jeg ble stigmatisert, siden jeg hadde blodtype 0.

Men men.

Videre da.

Jo, jeg skal finne det skjermbildet, hvor Wiki-admin Flums, bruker noe jeg vil kalle forsøk på mind-control, for å prøve å fucke meg opp, som ledd i en slags organisert kampanje da, fra politiet, eller hvem vet hvem:

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).