Tuesday 5 May 2009

Denne jobben har to vikarbyrå vært i kontakt med meg om, men de ringer ikke tilbake. Jobber folk fra Arvato der, så kanskje bedre å søke andre jobber

flyselskap

http://www.reed.co.uk/job-details/Liverpool/AIRLINE-ADMINISTRATOR-NEEDED/?JobID=17875222&&pg=1&l=Merseyside,+North+West+England&EpdId=506&flj=1&lit=2

PS.

Det jeg lurer på nå.

Er det f.eks. hun Emelie, fra Arvato, som nå er i 'the Slaughterhouse'.

Som nå får den samme behandlingen, som jeg fikk, da jeg jobbet for Arvato.

At jeg ble pålagt kjempemye arbeid, og ble veldig overarbeidet, sånn at jeg omtrent ikke orka å ta samtaler, i den neste jobben jeg hadde.

Og alt som er av myndigheter, de nekter å gi meg rettighetene mine.

Er dette noe som gjelder folk som ikke tror på Gud, kan man lure på.

Noe sånt.

At de blir tullet rundt med, i 'the Slaugtherhouse'.

Og de får ikke lov å ha rettsaker f.eks., men blir tullet med der og, og andre steder i samfunnet.

Er det sånn dette fungerer, lurer jeg.

For det er et par måneder siden de fikk meg til å dra til Runcorn, angående denne jobben.

Og noen uker siden de ringte fra det andre vikarbyrået.

Så hvem det nå enn er, (hun Emelie fra Arvato, tror jeg), som har denne jobben, for Lufthansa nå, er det vel.

Så er antagelig den personen veldig overarbeidet.

Og firmaet somler med å skaffe ny arbeidskraft, virker det som.

De er veldig kresne, virker det som.

Omtrent som da jeg jobbet på Arvato, og de ikke fikk tak i dansker, så jeg måtte ta omtrent alle de danske samtalene.

(Noe de ville at jeg skulle gjøre på like kort tid som dansker, så dette var slitsomt, siden jeg jo er norsk, det er ikke like enkelt å ta samtaler på 'dansk' som på norsk, for meg).

Er det noe slikt som også foregår, nå igjen, to-tre år senere, i dette firmaet?

Gjelder ikke lover og rettigheter for folk som ikke tror på Gud?

Hvordan henger dette sammen.

At dette er for folk som er såkalte ikke-jøder, såkalte 'goy'?

Hva vet jeg.

Men det her lurer ihvertfall jeg litt på.

Så sånn er det.

Er det f.eks. derfor faren min alltid var så sliten.

Fordi han trodde ikke på Gud, så da ble han tulla med, av samfunnet.

Er det sånn dette henger sammen?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).