Thursday 7 May 2009

Jeg tror jeg trekker meg tilbake fra Spillegal-forumet. Ikke nok med at det dukker opp drapstrusler der, men de tuller også med postene jeg skriver

trekke tilbake

PS.

Her ser man over, at bildet av e-posten med flaggermusen, fra Team-leader Steinsland, fra Arvato, er fjernet fra posten jeg skrev på Spillegal-forumet.

(Så de redigerer altså postene for meg).

Mens tidligere idag, så var den flaggermus e-posten der.

Jeg la merke til, at de flere ganger, hadde redigert, på posten jeg skrev, sånn at de sensurerte mine poster da.

For bildet i den posten var fra samme nettsted (Flickr), som bildene i de andre postene.

Så at en link til et bilde hos Flickr ikke skal virke, det sier seg selv at er usannsynlig.

Og jeg så også det selv, at de tullet med den posten, og gjorde om fra bilde-tagger, til link-tagger osv.

Så her ble jeg sensurert i postene mine, på det forumet, uten at det ble opplyst om at postene var sensurert/redigert/sabotert av moderator(er) på forumet.

Så jeg vil gjerne rope et lite varsku om integriteten til det forumet.

Så jeg får prøve å huske på å holde meg unna der nå.

For det er vel ikke noe vits i sløse tiden sin på å skrive på et forum, hvor det man skriver bare blir tullet med uansett.

Sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Hvis man kikker i denne bloggposten, fra idag morges, så kan man se at det er snakk om Flickr linker, som jeg bruker for å linke til de bildene av de nevnte e-postene med flaggermusen osv., (og disse linkene virket idag morges, så det er vel litt rart at de plutselig har sluttet å virke, på Spillegal-forumet, når jeg kommer hjem igjen, nå i ettermiddag):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/jeg-posta-noe-som-heter-shizzle-pa.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).