Friday 1 May 2009

Nå driver folka hos Lånekassa og agerer kommunister. (In Norwegian)

img221

PS.

Jeg kan forklare hva jeg mener.

Jeg tar et punkt av gangen.


Punkt 1

Der står det at jeg må dokumentere å ha tatt 51 studiepoeng, etter skoleåret 2004/05.

Men det er ikke sant.

Nå var det jo sånn, som jeg har skrevet om på bloggen, at jeg fikk ødelagt trynet og overhørte at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i 2003.

Og pga. dette så hadde jeg litt problemer da jeg studerte i Sunderland, i skoleåret 2004/05.

Så dro jeg til onkelen min og dem, seinere i 2005, og de fikk overtalt meg til å søker om noe attføringspenger.

Og da fikk jeg avslått den søknaden, fra St. Hanshaugen trygdekontor, men de sa at de var enige i at problemene var reelle, at jeg kunne ha blitt sykmeldt, men de sa at jeg ikke fikk attføring, siden jeg hadde vært i fult studier osv.

Så sendte jeg den til Lånekassa, i begynnelsen av denne måneden.

Også sier Lånekassa at jeg må dokumentere at jeg har tatt 51 studiepoeng etter 2004/05.

Men det er helt feil.

For jeg har ikke studert etter 2004/05.

Og jeg var mindre enn et år forsinket da jeg begynte å studere i Sunderland, så jeg fikk studielån i skoleåret 2004/05.

Og nå har jeg et dokument som viser at jeg hadde gyldig forklaring for det skoleåret.

Så da skulle jeg være tilbake, i samme situasjon, som før jeg begynte å studere i Sunderland.

Så da skulle ikke jeg trenge noen 51 studiepoeng.

Jeg skulle vært innenfor grensen for forsinkelse.

Så det her er bare tull.


Punkt 2

De sier at jeg må betale regninger, for studielån, siden 2005.

Men det er også feil.

For jeg ringte ifjor, og forklarte dem om situasjonen min.

Og de fikk et brev fra en sosionom, som onkelen min i Kvelde rådet meg til å kontakte, i 2005.

Og jeg forklarte dem om dette, da jeg ringte ifjor, at jeg har kontaktet Larvik kommune, om gjeldsrådgivning, og tar alt sånt gjennom dem.

Og at jeg har vært i en vanskelig sitasjon i utlandet, uten fasttelefon osv., i begynnelsen her i England, så derfor har jeg tatt alt sånn gjennom Larvik kommune.

Men, dette forklarte jeg de om ifjor, da jeg ringte.

Både punkt 1 og 2.

Men nå begynner de 'skrullene' hos Lånekassa, og hakke om de samme tingene igjen.

Så det er bare piss fra Lånekassa det her.

Det burde ikke være nødvendig å gå igjennom den samme svadaen, hver gang man kontakter dem.

Så her er det noe Siste Sovjetstat-greier, som foregår, hos Lånekassa.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se, at jeg forklarte om alt dette, i faksen jeg sendte Lånekassa, for noen uker siden.

Så Lånekassa driver bare å dikter opp nå:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/03/jeg-lurer-pa-om-jeg-skal-studere-igjen.html

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).