Wednesday 6 May 2009

Her er det Xiando, som uttaler seg om en kar fra Hokksund. NB: Jeg går ikke god for det Xiando sier her, jeg bare publiserer loggen for ordens skyld


Session Start: Wed Apr 30 23:12:32 2008
Session Ident: xiando
[23:12] <john_cons> heisann, jeg pr?ver litt masing igjen jeg
[23:12] <john_cons> lever du eller?
[23:14] <xiando> Ja. Hva er det du lurer p? vedr?rende Einar Fles(k)aker m/fler sin nwo.no nettside?
[23:14] <john_cons> hehe
[23:14] <john_cons> stemmer
[23:14] <john_cons> han sier at det er bare en tulleside
[23:14] <john_cons> jeg har en ny link her, jeg prata me'n p? facebook
[23:15] <john_cons> http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/04/enda-mer-om-wwwnwono-in-norwegian_4955.html
[23:15] <john_cons> jeg fant ut at siden driftes av basefarm, som eies av schibsted
[23:16] <john_cons> jeg har blitt trakassert, p? debatt-forum, at torry pedersen i vg (eies av schibsted), og av administratorer p? debatcentralen ogs? (Afteposten, schibsted).
[23:17] <john_cons> jeg fant ogs? ut, at www.nwo.no, og www.toll.no, holdt til i samme bygning i oslo sentrum, like ved hammersborg torg
[23:17] <xiando> Det er neppe relevant hvor Fles(k)aker har valgt ? huse den nettsiden. Basefarm er ganske s? stort selskap som driver med hosting av alt mulig
[23:18] <xiando> At f.eks http://mcee.co.uk/ er p? min server er f.eks lite relevant for andre ting p? mine servere
[23:18] <john_cons> ja, men basefarm, har jo bare bedriftskunder, s? da f?r man jo inntrykk av at det er en bedrift/organisasjon, som har siden
[23:19] <xiando> Du b?r absolutt lese litt om hvordan du skriver gode artikkler og ogs? ?ve deg mer p? rettskrivning og bruk av komma.
[23:19] <john_cons> og basefarm eies jo av schibsted, s? det m? jo ha blitt godkjent av de, ? ha den siden der
[23:19] <john_cons> jaja, det f?r vel bli senere anledning, og en annen diskusjon eventuelt
[23:20] <xiando> Bortsett fra gratistjenestene mine s? er min "godkjenning" for ? huse sider p? mine serverere BETALING. Det samme gjelder nok Schibsted.
[23:20] <xiando> Og som med Schibsted s? inng?r jeg avtale om hosting f?rst, s? f?r jeg betaling, s? f?r kunden brukernavn og S? legger kunden ut hva f... kunden vil legge ut.
[23:23] <xiando> Det er ingen hosting-selskaper som jeg vet om som ber deg om ? vise hva du vil legge ut F?RST og deretter "godkjenner" kunden. Det er helt latterlig av deg ? tro det.
[23:23] <john_cons> det er vel ikke det det er snakk om
[23:23] <john_cons> det det er snakk om
[23:23] <xiando> Les hva du skrev en gang til.
[23:24] <john_cons> poenget mitt der, var at det som er p? basefarm sine servere
[23:24] <xiando> Les spesielt setningen "basefarm eies jo av schibsted, s? det m? jo ha blitt godkjent av de, ? ha den siden de". Nei, de m? ikke ha godkjent noe av innholdet.
[23:24] <john_cons> er fra et firma/organisasjon
[23:24] <john_cons> alts?, firmaet/organisasjonen, m? ha blitt godkjent av basefarm
[23:24] <john_cons> de har jo ingen privatkunder
[23:24] <xiando> Familien Flesaker eier halve Drammen m.m, selvf?lgelig har unge Einar nok av firmaer.
[23:25] <john_cons> eier de halve Drammen, det visste jeg ikke.
[23:25] <john_cons> faren min holder til i Drammen, hva er det de eier da?
[23:25] <xiando> Jeg har for?verig m?tt han for endel ?r siden. Han hadde stor fin leilighet med god utsikt over Drammen og familiens eiendeler.
[23:25] <xiando> Jeg spurte ikke.
[23:25] <john_cons> men han sier det er en tulle-side?
[23:25] <john_cons> ok
[23:26] <john_cons> har han sagt at det var en tulle-side til deg og eller
[23:26] <john_cons> har du noe som viser at han er linket til noe new world order osv?
[23:26] <john_cons> hvis det er lov ? sp?rre om det?
[23:26] <xiando> Jeg var mye sammen med en venn som heter Arnvid da jeg var rundt 15-16. Han var god venn med Einar. Han fortalte at familien hans er steinrik. Vi var ? bes?kte Einar noen ganger
[23:27] <john_cons> ok
[23:27] <xiando> Hva er "noe new world order"?
[23:27] <john_cons> jeg f?r pr?ve ? s?ke litt p? flesaker p? google osv
[23:27] <xiando> Hvorfor?
[23:27] <john_cons> alts?, noe som kan tyde p? at siden er reell
[23:27] <john_cons> jeg pr?ver ? finne ut om han lyver n?r han sier at det er en tulle-side f.eks.
[23:28] <john_cons> du har jo hatt den siden p? xiandos i over to ?r, s? du tror vel ikke at det er en tulle-side selv, regner jeg med
[23:29] <john_cons> eller hvordan henger det sammen, hvis det er lov ? sp?rre?
[23:29] <xiando> Einar's nettside er bare en nettside med noe tekst og bilder. Jeg tipper han ?nsker en tyrannisk bedrifts-dominert verdensregjering.
[23:30] <john_cons> okey, skj?nner.
[23:31] <john_cons> s? du tror han er linket til en slik agenda p? en eller annen m?te da?
[23:31] <john_cons> gjennom noe organisasjon, eller noe slikt?
[23:31] <john_cons> hvis det er lov ? sp?rre da
[23:31] <john_cons> jeg kan jo pr?ve ? s?ke litt mer selv og
[23:31] <xiando> Jeg har ingen anelse.
[23:32] <john_cons> ok, men hvorfor tok du med den nettsiden da (www.nwo.no)
[23:32] <xiando> Det ville ikke har forundret meg om han ogs? er fra en frimurerfamilie, men jeg aner ikke.
[23:32] <john_cons> ok
[23:32] <xiando> Jeg hadde lyst ? ta den med, s? jeg gjorde det.
[23:32] <john_cons> okey
[23:33] <john_cons> s? du tror det er den ekte agendaen til new world order da antagelig?
[23:33] <xiando> Du b?r virkelig l?re deg kommaregler.
[23:33] <john_cons> hehe
[23:33] <john_cons> ja du har nok rett i det,
[23:33] <john_cons> jeg f?r klage til norskl?reren min
[23:33] <john_cons> jeg f?r s?ke litt mer p? han flesberg da
[23:34] <john_cons> f?r jeg glemmer det
[23:34] <john_cons> takk for hjelp med svar p? sp?rsm?l osv!
[23:34] <john_cons> cya
[23:34] <john_cons> bye
[23:34] <xiando> "new world order" er bare et konsept, ikke en gruppe mennesker eller en gjeng. Hold deg til konkrete organisasjoner og personer
[23:35] <john_cons> ok, bilderberger group agenda da
[23:35] <john_cons> men jeg f?r pr?ve ? finne mer om det senere
[23:35] <john_cons> *gone*
Session Close: Wed Apr 30 23:35:30 2008

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).