Friday 8 May 2009

E-post fra dansk blogg-reklame selskap. (In Norwegian)







Google Mail - Collaboration between Promotion-Time and johncons-mirror.blogspot.com





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Collaboration between Promotion-Time and johncons-mirror.blogspot.com




















Karen Olsen

<karen@promotion-time.com>







Thu, May 7, 2009 at 11:00 AM









To:

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



















Kære

Erik,





Tak for dit

svar.





Ejer du andre websider

udover www.johncons-mirror.blogspot.com
? Lad

mig vide, om du gør. Måske vi kunne

lave en form for pakkeløsning, hvis websiderne er

passende.





Derudover,

hvis du kender til andre kvalitetssider og kender ejeren af dem, ville jeg

værdsætte, hvis du kunne sende deres kontakt oplysninger. Hver side du

anbefaler, der vil matche vore kriteria, og hvor ejeren vil forsyne os med

annonceringsplads, vil vi overføre et engangsbeløb på $20 til dig.





Jeg ser frem til at

høre fra dig.





Med venlig

hilsen,



Karen Olsen



Senior

Reklamerådgiver



Karen@promotion-time.com



[Quoted text hidden]













No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).