Tuesday 5 May 2009

Jeg sendte ny e-post til Nærings- og Handelsdepartementet. (In Norwegian)







Google Mail - Hvordan klage formelt på brudd på EØS-avtalen





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Hvordan klage formelt på brudd på EØS-avtalen




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Wed, May 6, 2009 at 4:06 AM









To:

postmottak@nhd.dep.no













Hei,

jeg viser til brev datert 29. april, som jeg mottok igår.

Jeg forstår det sånn, at Solvit ikke er et formelt klageorgan.

Det forstod jeg ikke på den tiden jeg klagde, men det har jeg lest mer om i mellomtiden.



(Jeg er ikke så vant til å lese brev med så mange paragrafer osv., som det var i brevet jeg fikk
fra dere igår, men jeg synes det virker som at dere skriver det samme.

Mer eller mindre).



Det jeg lurer på nå, er hvordan skal man gå frem, for å klage formelt på brudd på EØS-avtalen,
fra britiske myndigheter, når man er norsk statsborger.

Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog













No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).