Friday 8 May 2009

E-post til dansk blogg-reklame selskap. (In Norwegian)







Google Mail - Collaboration between Promotion-Time and johncons-mirror.blogspot.com





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Collaboration between Promotion-Time and johncons-mirror.blogspot.com




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Thu, May 7, 2009 at 3:41 PM









To:

Karen Olsen <karen@promotion-time.com>













Hei,

ja jeg har også et websted som heter http://kampenmotdensistesovjetstat.angelfire.com/

Det går på politikk da, i Norge.



Det er relativt nystartet, så det er ikke like mange lesere der som på http://www.johncons-mirror.blogspot.com/
hvor det begynner å nærme seg 400 unike lesere pr. dag, håper jeg.



Jeg har også noen Wordpress-blogger, og en blog.com-blogg, som det vel kanskje er 50-100 lesere på tilsammen
hver dag.

Jeg har tenkt på å ha reklame på bloggen, så det er ikke umulig at vi kan bli enige om en løsning, men jeg får


bestemme meg nærmere, når jeg vet mer om hva Deres tilbud går ut på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


2009/5/7 Karen Olsen <karen@promotion-time.com>








Kære

Erik,





Tak for dit

svar.





Ejer du andre websider

udover www.johncons-mirror.blogspot.com
? Lad

mig vide, om du gør. Måske vi kunne

lave en form for pakkeløsning, hvis websiderne er

passende.





Derudover,

hvis du kender til andre kvalitetssider og kender ejeren af dem, ville jeg

værdsætte, hvis du kunne sende deres kontakt oplysninger. Hver side du

anbefaler, der vil matche vore kriteria, og hvor ejeren vil forsyne os med

annonceringsplads, vil vi overføre et engangsbeløb på $20 til dig.





Jeg ser frem til at

høre fra dig.





Med venlig

hilsen,



Karen Olsen



Senior

Reklamerådgiver



Karen@promotion-time.com







----- Original Message -----






Sent: Monday, May 04, 2009 10:44 AM


Subject: Re: Collaboration between

Promotion-Time and johncons-mirror.blogspot.com



Hei,




ja jeg har vurdert litt å ha annonser på bloggen.





Antall lesere har økt i det siste, og ligger vel nå på ca. 300 lesere

hver dag, men jeg håper at dette vil fortsette å øke.





Er det snakk om respektable annonsører, og hvor mye penger er det snakk

om, i såfall?





Igjen takk for Deres e-post!



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



On Mon, May 4, 2009 at 8:23 AM, Karen Olsen <karen@promotion-time.com>

wrote:


Greetings,

As

a senior advertising consultant at Promotion-Time, I would like to introduce

you with some of our clients that are interested in advertising on johncons-mirror.blogspot.com.

In exchange for

placing our clients' advertisement on your website, we can offer you a fixed

monthly payment, which we will pay 3 months in

advance.

Promotion-Time is an established media agency that

represents businesses looking for quality advertising space. We are

currently running a special promotional campaign for our selected

clients.

Please contact me and I'll be happy to provide you with more

details. My email is karen@promotion-time.com.

Sincerely

yours,
Karen Olsen
Senior Advertising Consultant
karen@promotion-time.com

To

permanently delete yourself from our list, simply reply to this with a blank

email and you will never receive any communication from us in the

future.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kære

website operatør,

Som senior reklamerådgiver hos Promotion-Time, vil

jeg gerne præsentere dig for nogle af vores klienter, som er interesserede i

at reklamere på din hjemmeside johncons-mirror.blogspot.com.

Vi kan tilbyde dig en

fast månedlig betaling, der vil blive betalt 3 måneder forud for at placere

vores klienters reklamer på din hjemmeside.

Promotion-Time er et er

et etableret mediebureau, som repræsenterer vel-renommerede annoncører, som

interesserer sig for første-klasses annonceringsplads. Promotion-Time har

for nyligt lanceret en speciel kampagne med formål at lokalisere

kvalitetssider som din.

For yderligere oplysninger venligst kontakt

undertegnede via karen@promotion-time.com.

Venlig

hilsen,
Karen Olsen
Senior Reklamerådgiver
karen@promotion-time.com

Hvis

du ønsker at blive fjernet permanent fra vores mailing liste, skal du bare

besvare denne email med en blank email, og så vil du ikke modtage

meddelelser fra os

længere.


















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).