Friday 8 May 2009

Ny anmeldelse til Oslo-politiet. (In Norwegian)







Google Mail - Anmeldelse av Arne Thormod Thomassen for drapsforsøk og av Harry Wad for trakassering og antagelig fotografering av barn





















Google Mail





Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>








Anmeldelse av Arne Thormod Thomassen for drapsforsøk og av Harry Wad for trakassering og antagelig fotografering av barn




















Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>







Fri, May 8, 2009 at 7:25 PM









To:

post.oslo@politiet.no













Hei,

i dagens anmeldelse, som er på Arne Thormod Thomassen, min stefar i Larvik for drapsforsøk.

Og på Harry Wad, for trakassering og mulig snik-fotografering av naboene barn osv.



Noe sånt.

Dette har jeg nettopp skrevet om på blogg, så for denne anmeldelsen jeg sender dere idag,
så linker jeg bare til bloggenposten, hvor jeg skrev om dette nå nettopp.



Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er en link til den nevnte bloggposten:















No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).