Wednesday 6 May 2009

StatCounter: Når Kjell Inge Røkke sitter oppe hele natta og leser på bloggen min, da er det nok Harmageddon eller et eller annet som foregår, tror jeg

røkke leser blogg

http://my4.statcounter.com/project/standard/magnify.php?project_id=3718503&ip_number=2427531781

PS.

Det kan være Kjell Inge Røkke, som tuller med meg.

Axel, (broren min), kan være i samme 'mafian' som Kjell Inge Røkke.

For en gang, like etter at mora mi døde, i 1999 eller år 2000 var nok det her da.

Så dro Axel meg med på Baronen, for å spise.

En gang vi egentlig var på Studenten for å prøve å sjekke opp damer osv.

Men så skulle Axel på Baronen.

Der hvor det er så mye jugo-mafia osv.

Og thai-horer vel.

Noe sånt.

Og da skulle Axel plutselig spise, klokka ett om natta kanskje.

Så han dro med meg i restauranten på Baronen da.

Men, kameraten sin, Marijano, en bil-mekaniker fra Chile vel.

Axel dreit bare i han kameraten sin, og prata dritt om han, mens vi satt og spiste.

Og sa at kameraten var en dust som satt alene i baren som en taper, mens vi spiste.

Han bare stakk fra kameraten sin da.

Så Axel var nok lederen av de to, vil jeg tippe.

Axel hadde kamerater som pleide å kjøre han hit og dit, pleide han å skryte av.

Så Axel sa at han behøvde ikke å ha lappen.

Så Axel kan nok ha vært i samme 'mafian', som Kjell Inge Røkke.

Det er nok ikke umulig.

Så sånn er det.

Mer da.

Jo, for da satt Kjell Inge Røkke også i resturanten på Baronen da.

Ikke langt fra der jeg og Axel satt.

Vi var kanskje de som satt nærmest Røkke der.

Som satt der i 1-2 tida, med Celina, tror jeg.

Jeg hadde drukket noen øl, så jeg kjente ikke igjen Røkke helt sikkert.

Men jeg trodde det kanskje var han.

(Jeg pleier ikke å lese så mye i Se & Hør, og sånn).

Men jeg så kanskje litt mye på Celina, skal jeg være ærlig.

(Huff-huff).

Så kanskje Røkke tuller med meg, siden jeg så litt mye på Celina?

Det er nok ikke umulig.

Også har Røkke en sånn mafia, som blant annet broren min Axel er i da.

Huff huff.

Ja ja, det er mye som foregår.

Nå tror jeg vi må si at Røkke og broren min er avslørt, som mafisoer, så nå får dere slutte, og politiet får begynne å gjøre jobben sin.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Hva vi spiste?

Broren min skal alltid være så tøffing, så han spiste en eller to biff tartar.

Som er rå biff.

Mens jeg spiste biff med peppersaus da.

Med gratinerte poteter og øl.

Så det var god mat, ikke så utrolig dyrt heller.

Så det er jo egentlig ganske bra, av Baronen, at de har en såpass bra restaurant, som er åpent til langt ut på natta, må de vel være.

Så det var et kult sted å spise, vil jeg si.

Selv om det nok var litt mye jugo-mafia og thai-horer der osv.

Det må man nok si.

Men jeg mener, at selve restauranten var vel bra, vil jeg si.

Det var hyggelig betjening, vil jeg si, ei servitør-dame, som virka hyggelig, mener jeg å huske.

Så sånn var det.

Men det var ikke sånn at jeg og broren min var så snobbete, at vi pleide å gå på restaurant å spise, på bord med duk osv.

Neida, vanligvis så dro vi på Burger King eller kjøpte kebab.

Broren min likte vel ikke Maliks, tror jeg.

Jeg skal ikke si det her sikkert, om det 'mafian'-greiene.

Men jeg prøver å få det til å stemme ihvertfall.

Noe er det nok som har foregått.

Vi får se.

PS 3.

Sånn som jeg tenker at det er nå.

Så er det at Axel er i den jugo-mafian, som driver å forfølger meg.

Som kanskje har blitt tatt ned?

Axel virka litt rar på telefonen ifjor, er han i fengsel?

Noe rart er det ihvertfall.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).