Thursday 7 May 2009

Flere e-poster fra hun Vivian Steinsland som jeg mottok da jeg jobbet for Bertelsmann Arvato sin skandinaviske Microsoft-aktivering. (In Norwegian)

scan0162

scan0161

scan0168

scan0169

scan0170

scan0171

scan0172

PS.

Det her kan være noe med søstra mi.

For søstra mi pleide å være sammen med en somalisk kar, Keyton, da jeg og søstra mi bodde på Ungbo.

Og en gang så hadde søstra mi tre somaliere med hjem fra byen, til Ungbo, inkludert Keyton vel.

Og da, så skulle jeg og Glenn og Axel spille fotball.

Og det lukta ikke så godt der, på Ungbo, og jeg var ikke sikker på om vi kunne bråke og sette på lyset og sånn.

For vi skulle hente noe greier i kjøleskapet og planlegge når og hvor vi skulle dra, og sånn.

Og da ble jeg irritert, for dem hadde stjælt noe greier i kjøleskapet.

Så sparka jeg ballen i veggen.

Og etter det, så begynte søstra mi, å si 'at vi har jo ikke noe saks', så de kan ikke ha tatt juicen i kjøleskapet.

Men den kunne man jo åpne med kniv, f.eks.

Så her tulla søstra mi.

Om det med saks var noe trussel om å klippe av meg diverse eiendeler?

Noe sånt.

For etter det her, så flytta søstra mi, og fikk egen Ungbo-leilighet i byen osv.

Så om søstra mi er i noe somalisk mafia (etter Keyton) eller russisk mafia (etter stefaren sin Arne Thormod Thomassen) eller noe mafia etter bestemor Ingeborg Ribsskog, som også er veldig spesiell, sånn sett vel.

For hun som sendte den vitsen først, som er på et av bildene ovenfor, det var hun Nina Jamma.

Og Jamma-familien, det er en beryktet somalisk gangster-familie, mener jeg at jeg leste om i the Times, i 2006.

Ihvertfall i andre byer i England.

Jeg vet ikke helt med hun Nina Jamma, men hun sendte den e-posten.

Og hun var på ferie i USA, og da så prøvde hun å skremme meg med å snakke om tyrkere (Songül fra Rimi Bjørndal?), da hun kom tilbake fra ferie i USA.

Broren til Nina Jamma, som var dansk-somalier, og svarte danske samtaler der, han var nok en sånn 'kul' gangstertype, for han hadde helt nye, ubrukte, dyre, kule, amerikanske vel, joggesko, husker jeg.

Så det var litt den gangsterstilen, når det gjaldt klær ihvertfall, virka det som.

Så sånn var det.

Så lurer jeg på om hun Vivan Steinsland også var noe russisk eller somalisk 'mafian'?

Vanskelig å si.

Men politiet de vil ikke engang se på de her dokumentene.

Altså Merseyside-politiet.

Så politiet i England er nok redde for disse mafia-kriminelle, må man vel tolke dette som.

Selv om jeg nok ikke er noen ekspert i tolke sånne trusler, som det vel er snakk om her.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).