Friday 1 May 2009

StatCounter: Noen søker på 'Mette Marit og den jugoslaviske mafiaen', på Google. Hva er det kongehuset har rota seg opp i nå, lurer jeg. (N)

mette marit

http://www.google.com/search?q=Mette%20Marit%20og%20den%20jugoslaviske%20mafiaen&rls=p,com.microsoft:no:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7SUNA

PS.

Broren min, Axel Nicolay Thomassen, fra Oslo, han lurte fælt på hva jeg syntes, den helgen Mette-Marit og Kronprins Haakon gifta seg.

På den tida her, så pleide jeg ikke å feste så mye sammen med broren min.

Som jeg hadde gjort i årene før.

Men, akkurat den lørdagen, som kronprinsbryllupet var, på begynnelsen av 2000-tallet da.

Akkurat den lørdagskvelden, så dro lillebroren min Axel meg med ut da, på Studenten, et utested i Oslo, for å høre hva jeg syntes da, virker det som for meg nå.

Og der har de noen svære albanere som dørvakter.

Eller hvor dem er fra.

Studenten ligger midt i Karl Johan da.

Men men.

Men Axel kom inn gratis, men jeg måtte betale da, de siste gangene vi var der.

Men på den tida her, så var jeg sliten fra å jobbe som butikksjef i Rimi osv., så jeg var ikke så mye på byen.

Så derfor husker jeg det da, at Axel, som jeg ikke hadde festa så mye med, i tida før det her, han skulle ha meg med ut på byen, den helgen.

Og da spurte han, (noe som jeg syntes var rart, på den tida her), om hva jeg syntes om bryllupet.

Så om broren min har noe tilknytning til noe albansk/jugoslavisk mafia?

Han fortalte meg en gang, at han pleide å feste sammen med en tøff serber, som en gang kasta han gjennom et vindu, så vinduet knuste da.

Men Axel er veldig tøff, fra å ha trent karate og kung-fu og vekter, siden han var guttunge, så han er mye kraftigere og mer veltrent enn meg, og ser ut som om han er bygget av sten, eller noe, så han syntes visst ikke det var så ille å havne gjennom glassruta.

Men, jeg har også overhørt at Axel har prata om meg, til damer, bak ryggen min, på Studenten.

For at jeg ikke skulle klare å sjekke dem opp.

Han ville ikke at jeg, broren hans, skulle ha suksess med damer.

Det er vel noen og tyve-års grense, på Studenten.

Og jeg har alltid sett yngre ut enn det jeg er, og har aldri vært i noe langvarig forhold, eller noe.

Men har liksom vært ungkar, og bodd i Oslo sentrum og prøvd å kjøpe ganske kule klær og sånn.

Så jeg syntes jeg kunne prøve meg på damene som var i begynnelsen av 20-årene, selv om jeg var i slutten av 20-årene.

Jeg syntes ikke at det var så mye forskjell liksom.

Men da begynte Axel å nevne det for damene der.

At vet du hvor gammel han er osv.

Men hvor skulle jeg gått ut da, det er vel nesten ingen steder i Oslo, hvor de yngste damene er eldre enn i begynnelsen av 20-årene.

Der er jo voksne da, mener jeg.

Så Axel er nok litt forvirra.

Hvis han ikke bare lata som at han var forvirra da.

Noe sånt.

For jeg kunne jo ikke sjekke opp damer på jobb, for jeg prøvde å holde jobb og privatliv adskilt da.

Så da prøvde jeg å sjekke damer på byen da, men da ødela Axel.

Så sånn var det.

Men om Axel kan ha vært i noe jugo-mafia også, det veit jeg ikke.

Men det er vel ikke umulig.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).